مسئولیت سلبریتی‌ها در تبلیغات کورش کمپانی چیست؟


مسئولیت سلبریتی‌ها در تبلیغات کورش کمپانی چیست؟

یک وکیل دادگستری گفت: افراد مشهور در تبلیغات کوروش کمپانی، وقوع جرم را خواه ناخواه تسهیل کردند لذا مسئولیت متوجه این افراد است.

عبدالصمد خرمشاهی درباره مسئولیت چهره‌های مشهور در موضوع کوروش کمپانی اظهار کرد: این نوع کلاهبرداری با این سطح گسترده اولین بار نیست که اتفاق می افتد. ما سالهاست که شاهد هستیم در حوزه های مختلف اعم از خودرو، مسکن و... کلاهبرداری‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و شاهد بودیم که افرادی کلاهبرداری کردند و اموال زیادی از مردم را به تاراج بردند یا دستگیر شدند یا نشدند. بر فرض اینکه دستگیر هم شده بودند، مالی از آنها بدست نیامده و مردم بازنده اصلی بودند.

وی افزود: ما در تشکیلات قضایی و انتظامی، معاونتی به عنوان معاونت پیشگیری از وقوع جرم که در قانون اساسی و در سایر قوانین آمده است، داریم. به نظر می رسد که کار سختی نبوده و وقتی مسئولین مربوطه شاهد بودند و می دیدند که این فرد تبلیغات گسترده ای دارد می توانستند حدس بزنند که او مقدمات کلاهبرداری را فراهم می‌کند؛ چرا که کلاهبرداران مردم را فریب می دهند و مانور متقلبانه دارند و برای اینکه به راحتی مال دیگران را بدست بیاورند از طرق پیچیده تبلیغات استفاده می‌کنند.

این وکیل دادگستری با اشاره به فرق کلاهبرداری و سرقت گفت: سرقت مانور متقلبانه نیست و ربایش مال است اما در کلاهبرداری که روز به روز پیچیده می شود، رکن اصلی بحث مانور متقلبانه است. کلاهبرداری آسیب های زیادی به جامعه می زند و تبعات منفی دارد که مرتبط با هم هستند و صرف بردن مال از تعداد خاصی محدود نمی شود و خیلی ها تشویق می شوند که این گونه اعمال مجرمانه را انجام دهند. بحث بر سر این است که یک نفر به تنهایی هرگز نمی توانسته مرتکب چنین کلاهبرداری عظیمی شود.

مسئولیت سلبریتی‌ها در تبلیغات کورش کمپانی چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !