محمد هاشمی: بزرگان اصلاحات حتما مردم را به انتخابات دعوت خواهند کرد


محمد هاشمی: بزرگان اصلاحات حتما مردم را به انتخابات دعوت خواهند کرد

رئیس اسبق صداوسیما گفت: تا آن جایی که بنده اطلاع دارم بزرگان جریان اصلاحات قطعا در انتخابات ورود خواهند کرد و مردم را به مشارکت دعوت خواهند کرد و هیچ گاه این بزرگواران مخالف مشارکت در انتخابات نبوده اند.

محمد هاشمی: بزرگان اصلاحات حتما مردم را به انتخابات دعوت خواهند کرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد هاشمی رفسنجانی رئیس اسبق سازمان صداوسیما با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند ماه خاطرنشان کرد: توجه نامزد های انتخابات به مسائلی معیشتی و دغدغه های معیشتی مردم باعث افزایش مشارکت در انتخابات می شود.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که بزرگان جریان اصلاحات آیا در انتخابات ورود خواهند کرد و از لیست موسوم به آقای مطهری حمایت می کنند گفت: تا آن جایی که بنده اطلاع دارم بزرگان جریان اصلاحات قطعا در انتخابات ورود خواهند کرد و مردم را به مشارکت دعوت خواهند کرد و هیچ گاه این بزرگواران مخالف مشارکت در انتخابات نبوده اند.


هاشمی رفسنجانی در ادامه گفت: شرکت در انتخابات یک حق است و آحاد مردم باید از حق خود استفاده بکنند و تاثیر گذار باشند.
وی افزود: دشمن نشسته و رصد می کند و منتظر است که مردم ایران خدایی نکرده در انتخابات مشارکت نکنند تا آن وقت اهداف خود را عملیاتی و اجرا کند.


هاشمی رفسنجانی در پایان گفت: مردم ایران اگر امنیت پایدار و آسایش و رفاه عمومی می خواهند باید بدانند که این موضوعات از طریق صندوق رای امکان پذیر است./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر