تاریخ احتمالی دربی 103 پرسپولیس و استقلال در اسفند 1402


تاریخ احتمالی دربی 103 پرسپولیس و استقلال در اسفند 1402

با توجه به برنامه اعلام شده برای بازی‌های جام حذفی به نظر می‌رسد دربی سرخابی‌ها آخرین بازی سال جاری‌شان باشد.

برنامه بازی‌های پرسپولیس و استقلال در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اعلام شد و آنها باید در روز ۱۴ اسفند در این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود بروند.

از طرفی برنامه دو هفته بعدی لیگ یعنی هفته‌های شانزدهم و هفدهم مشخص است که طی این برنامه پرسپولیس و استقلال آخر همین هفته در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مقابل تراکتور و ملوان قرار خواهند گرفت. طبق برنامه هفته هجدهم لیگ برتر نیز استقلال و پرسپولیس طی روزهای ۸ و ۹ اسفند به ترتیب مقابل دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن به میدان خواهند رفت که این‌بار برخلاف هفته هفدهم استقلال میزبان است و پرسپولیس باید خارج از خانه بازی کند.

اما با توجه به اعلام برنامه دیدارهای جام حذفی دو تیم سرخابی این دو تیم ۵ و ۶ روز بعد از بازی هفته هجدهم در لیگ باید در جام حذفی به میدان بروند که دیدار پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در تهران و بازی استقلال مقابل مس رفسنجان در خانه حریف برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه هنوز برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر اعلام نشده پیش‌بینی می‌شود دیدارهای این هفته در تاریخ‌ها ۱۹ و ۲۰ اسفندماه برگزار شود که این‌بار سرخابی‌های پایتخت باید مقابل دو تیم اهوازی به میدان بروند. در این هفته استقلال میهمان همنام خوزستانی‌اش خواهد بود و پرسپولیس از فولاد میزبانی می‌کند که این بازی سرخ‌ها با حضور تماشاگرانش برگزار می‌شود.

تاریخ احتمالی دربی 103 پرسپولیس و استقلال در اسفند 1402

با این شرایط و اگر همه چیز طبق این برنامه پیش برود دیدار هفته بیستم سرخابی‌ها و دربی سنتی تهران که دربی شماره ۱۰۳ خواهد بود احتمالا ۲۵ یا ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد و می‌تواند آخرین بازی سال دو تیم باشد. اتفاقی که دو سال پیش هم رخ داد و دربی برگشت دو تیم در لیگ ۲۶ اسفندماه برگزار شد و در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید تا تیم فرهاد مجیدی به قهرمانی امیدوار شود و البته یحیی گل‌محمدی عصبانی‌ترین ورژن خود را در آن بازی رو کند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از ۲۲ اسفند آغاز خواهد شد چنانچه سازمان لیگ، دربی ۱۰۳ را در تاریخ مورد اشاره و در هفته آخر اسفند برگزار کند این مسابقه بعد از افطار و در ساعات پایانی شب برگزار خواهد شد که شرایط ویژه‌ای را برای برگزار کنندگان این مسابقه بزرگ و هواداران دو تیم در آخرین روزهای سال و شرایط ترافیکی شب عید ایجاد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت