بوگاتی 280 میلیارد تومانی در اهواز/ فیلم


بوگاتی میسترال ۲۰۲۲ در خیابان‌های اهواز دیده شده‌است؛ قیمت این خودرو به صورت تخمینی ۲۸۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بوگاتی میسترال که بوگاتی دبلیو۱۶ میسترال نیز نامیده می‌شود، یک خودروی اسپورت دو سرنشینه موتور وسط است که در مولشایم فرانسه توسط خودروساز فرانسوی بوگاتی تولید می‌شود. میسترال در ۱۹ اوت ۲۰۲۲ معرفی شد و به‌عنوان سریع‌ترین رودستر در جهان به فروش می‌رسد.

میسترال یک مدل کابریولت برای بوگاتی شیرون نیست، بلکه یک مدل رودستر منحصربه‌فرد برای بوگاتی است که آخرین وسیله نقلیه‌ای است که از موتور دبلیو۱۶ استفاده می‌کند که با بوگاتی ویرون در سال ۲۰۰۵ معرفی شد.

طراحی بیرونی منحصر به فرد میسترال است و بر پایه شیرون یا آخرین مدل‌های بوگاتی نیست. این خودرو بسیار آیرودینامیک و اسپورت است اما همچنین لوکس است، چراغ‌های جلو به‌طور منحصربه‌فردی با چهار نوار روشنایی مورب طراحی شده‌اند، چراغ‌های پشت به صورت دو پیکان نشان‌دهنده نماد بوگاتی طراحی شده‌اند که همچنین بخشی از نور است. در مقایسه با نمای بیرونی، کابین مسافران بر پایه شیرون بود، به جز طراحی اهرم دنده که در آن مجسمه «فیل رقصنده» در کهربا تعبیه شده بود که توسط مجسمه‌ساز رامبراند بوگاتی، برادر اتوره بوگاتی، بنیانگذار بوگاتی طراحی شده بود.

بوگاتی 280 میلیارد تومانی در اهواز/ فیلم

بوگاتی 280 میلیارد تومانی در اهواز/ فیلم

بنابر آخرین گزارش‌ها بوگاتی میسترال ۵ میلیون دلار قیمت دارد که به صورت تخمینی ۲۸۰ ملیارد تومان قیمت می‌خورد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874793

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیشرفت قابل‌توجه صنعت خودروسازی ترکیه؛ قابل توجه خودروسازان داخل