دستگیری 61 سارق و زورگیر حرفه‌ای در تهران


دستگیری 61 سارق و زورگیر حرفه‌ای در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۶۱ سارق حرفه‌ای در پایتخت خبر داد.

سردار علی، ولی پور گودرزی در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان که ظهر امروز در مقر مرکزی پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: همکاران من در پلیس آگاهی طی چند روز گذشته ۶۱ سارق و زورگیر حرفه‌ای را که اقدام به قاپ زنی موبایل و سرقت به عنف کرده بودند شناسایی و دستگیر کردند. از این افراد بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع گوشی موبایل مسروقه کشف شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص جرائم ارتکابی ازسوی این افراد در حال انجام است، گفت:‌با تعامل خوبی که با دادستان تهران انجام شده تمامی این متهمان تا تکمیل پرونده در بازداشت موقت هستند تا نفرات بعدی دستگیر شوند. همچنین علاوه بر این ۶۱ متهم، ۱۰ مالخر هم شناسایی و دستگیر شده‌اند که این مالخران بیشتر گوشی‌ها را به کشور‌های همسایه برای فروش فرستاده بودند.

گودرزی با اشاره به تعامل میان پلیس و دستگاه قوه‌قضائیه گفت: افراد دستگیر شده با دستور دادستان تهران مشمول مرخصی نشده و تا پایان سال قطعا در بازداشتگاه خواهند بود. کمااینکه از ابتدای امسال هم به هیچ سارق زورگیری مرخصی داده نشده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ایام پایانی سال به شهروندان هشدار داد که حتما به هنگام استفاده از گوشی همراه مراقب اطراف خود باشند تا طعمه سارقان قرار نگیرند. همچنین پول نقد زیاد با خود به همراه نداشته باشند. شهروندانی هم حتما اگر قصد مسافرت دارند منزل خود را علاوه بر مجهز کردن به تجهیزاتی مثل دوربین و دزدگیر، به همسایه یا فرد قابل اعتماد خود نیز بسپارند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت همچنین درباره اجرای طرح پابند الکترونیک گفت: طرح پابند الکترونیک برای افرادی که بیش از سه بار سابقه جرایم خشن داشته باشند، به زودی اجرا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا