آیا مدارس همدان فردا سه شنبه 1 اسفند ماه 1402 تعطیل است؟


بارش خفیف برف در استان همدان ادامه دارد و هنوز در مورد تعطیلی مدارس خبری در دست نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بارش خفیف و پراکنده برف با ورود سامانه بارشی به همدان از فردا /سه شنبه/ نقاط مختلف استان را فرا می گیرد.

روح الله زاهدی روز دوشنبه اظهار کرد: همچنین از فردا دماهای صبحگاهی بین صفر تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده ابری و طی ساعاتی از امروز و امشب انتظار بارش برف خفیف با شدت ملایم در نقاط بیشتری از استان پیش بینی می شود.

زاهدی تاکید کرد: بارش برف، کولاک، کاهش دید و مه گرفتگی از پدیده های غالب در گردنه ها و جاده های مواصلاتی استان تا صبح فردا سه شنبه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف بیشتر در مناطق شمالی استان بودیم و بیشترین بارش در جربانلو رزن به مقدار ۹ میلیمتر ثبت شد که در این مناطق پنج تا هفت سانتیمتر ارتفاع برف گزارش شده است.

زاهدی افزود: بیشترین بارش ثبت شده همدان در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه سعیدیه شهر همدان به مقدار یک میلیمتر بارش ثبت شده است.

وی ادامه داد: رزن با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر و قهاوند با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت صفر درجه و هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی