رسانه، مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزار بر مسائل کشور است


رسانه، مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزار بر مسائل کشور است

رئیسی گفت: زمانی که برای هر گعده و اجتماعی یک فضای تخصصی داشته باشیم می توانیم به تقویت آگاهی مردم آن حوزه امیدوار شویم. اگر فعالان هر حوزه اعم از رسانه، اقتصادی، صنعت، ورزش و ... در حوزه تخصصی خودشان صاحب نظر و پیگیر مسائل باشند به مرور شاهد بهبود شرایط در جنبه های مختلف کشور خواهیم بود.

حسین رئیسی ، نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک در مجلس شورای اسلامی در دومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور در غرفه افکارنیوز ضمن اشاره به نقش و اهمیت رسانه در کشور بیان کرد: رسانه همواره یکی از مهم ترین ابزارها و ارکان تاثیرگذار بر مسائل کشور و اذهان عمومی بوده است و با یک بررسی ساده می توان نقش جریان ساز رسانه را کاملا به صورت ملموس دید.

وی افزود: باتوجه به اینکه به مدت حدودا 6 سال نمایشگاه مطبوعات و رسانه های ایران در کشور برگزار نشده بود، از سرگیری و برگزاری این رویداد پس از سال ها می تواند به گسترش، دیده شدن بیشتر و تخصصی تر شدن این فضا کمک کند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های تخصصی مانند رسانه و مطبوعات موجب تقویت این حوزه می شود، ادامه داد: زمانی که فضای رسانه ای کشور گسترش پیدا می کند و تخصصی تر می شود، آگاهی بخشی به عموم مردم راحت تر و امکان جهت دهی درست به اخبار منتشره فراهم خواهد شد.

نماینده مردم میناب تاکید کرد: ازطرفی حضور فعالانه رسانه های مکتوب اعم از روزنامه های قدیمی و جدید یکی از نقاط قوت این نمایشگاه و همچنین خلاقیت ها و حضور خبرگزاری ها و پایگاه های خبری این نمایشگاه بود.

انتخابات؛ زنده بودن حیات سیاسی ملت ایران او اظهارداشت: همچنین برگزاری نشست های خبری با موضوعات روز ازجمله مسائل سیاسی، رسانه ای و بین الملل و بررسی نقش و تاثیر رسانه بر این فضاها بود.

درکنار این نشست های عمومی و تخصصی، کارگاه ها و سمینارهای تخصصی درحوزه مطبوعات و سوژه یابی نیز توسط اساتید به نام برگزار شد و حضور پیشکسوتان و فعالان این حوزه به چشم آمد.

رئیسی همچنین به لزوم پیگیری مسائل توسط مردم و فعالان و متخصصان حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: زمانی که برای هر گعده و اجتماعی یک فضای تخصصی داشته باشیم می توانیم به تقویت آگاهی مردم آن حوزه امیدوار شویم. اگر فعالان هر حوزه اعم از رسانه، اقتصادی، صنعت، ورزش و ... در حوزه تخصصی خودشان صاحب نظر و پیگیر مسائل باشند به مرور شاهد بهبود شرایط در جنبه های مختلف کشور خواهیم بود.

نماینده مردم میناب درانتها عنوان کر که یکی از این فضاها که فراگیر است، رویدادهای سیاسی و اجتماعی مانند انتخابات است. انتخابات عزت مردم و تحول خواهی همیشگی آنان است و موجب تامین امنیت روانی و فرهنگی و سیاسی کشور می شود. این رویداد مهم سیاسی نشان می‌دهد ملت در حیات سیاسی و اجتماعی مرگ پذیر نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج