آخرین وضعیت تیم ملی از زبان قلعه‌نویی


آخرین وضعیت تیم ملی از زبان قلعه‌نویی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره عدم نتیجه‌گیری در جام ملت‌های آسیا گفت: بعد از بازی‌ها وظیفه من عذرخواهی از مردم بود.

آخرین وضعیت تیم ملی از زبان قلعه‌نویی

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیرقلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در برنامه تلویزیونی درخصوص عدم نتیجه‌گیری در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تا به حال در ادوار اخیر جام ملت‌های آسیا ۴ بار به نیمه‌نهایی رسیدیم و فقط من و قطبی عذر خواهی کردیم که وظیفه ما هم بوده است. ناراحت شدیم که نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم و شرمنده شدیم که این مسئله اول از همه به پای سرمربی است.

وی افزود: خدا شاهد است که من برای تایید خودم کسی را در کادرفنی نیاوردم و مشورت پذیر هستم. بارها در جلسه کادرفنی نظرات را شنیدیم و تصمیمات تغییر کرده است. من حتی از کادر پزشکی هم در جلسات کادر فنی استفاده می‌کنم. با این حال برخی برای تخریب من این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

قلعه‌نویی با اشاره به خروج احمد نوراللهی از اردوی تیم ملی عنوان کرد: می‌خواستیم حسین نژاد و امید ابراهیمی بازی کنند و ببینیم برای جام ملت‌ها می‌شود روی این ۲ بازیکن حساب کرد یا خیر و به نوراللهی اطلاع دادیم اما ناراحت شد و اردو را ترک کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره مشکلات تیمش در جام ملت‌های آسیا گفت: ما مقابل همه‌ حریفان‌مان در جام ملت‌های آسیا از نظر آماری برتر بودیم. اینکه باختیم «چرا» ندارد و همین مسئله خودش جذابیت فوتبال است. آمار سن بالا را باید از نظر دوندگی بازیکنان سنجید که در این مقوله خوب بودیم. ما در تیم تقسیم‌بندی انجام دادیم و البته بعضی مواقع نیز به مشکل خوردیم؛ مثلا مصدومیت صادق محرمی.

بر اساس آمار AFC ما نوسان نداشتیم مگر آنکه در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم. در مقابل هنگ‌کنگ و سوریه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که می‌توانست نتیجه را بسیار تغییر دهد ولی خب نتوانستیم موقعیت‌ها را با گل تمام کنیم. در ارزیابی باید ببینیم که چقدر یک تیم موقعیت ایجاد کرده و از موقعیت‌ها استفاده کرده است.
قلعه‌نویی درباره قراردادش با فدراسیون فوتبال گفت: در قرارداد من هیچ شرطی برای ماندن وجود نداشته اما اگر نتیجه نمی‌گرفتیم، خودم در تیم ملی نمی‌ماندم. ما نتوانستیم نتیجه بگیریم، فوتبال همین است و فقط ناراحت شدیم که نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازداشت مامور پلیس که رفتار نامتعارف با زن جوان داشت / پلیس اطلاعیه داد