عکس| مثلث وحشتناک رئال مادرید را ببینید


عکس| مثلث وحشتناک رئال مادرید را ببینید

در صورت حضور کیلیان ام باپه در رئال مادرید، لوس بلانکوس باردیگر یک مثلث رویایی و ترسناک تمام عیار را در اختیار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اگر اتفاق خاصی روی ندهد، کیلیان ام باپه را باید بازیکن فصل آینده رئال مادرید بدانیم. ام باپه دیگر نمی‌خواهد قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و خبرهای زیادی از منابع معتبری وجود دارند که این ستاره فرانسوی را فصل آینده در سانتیاگو برنابئو ببینیم. اگر به هر شکلی حضور ام باپه در رئال مادرید قطعی شود، هواداران لوس بلانکوس باردیگر شاهد حضور یک مثلث رویایی در تیمشان خواهند بود. مثلثی که با حضور کیلیان ام باپه، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام می‌تواند شکل بگیرد.

رئال مادرید در گذشته هم مثلث‌های مخوف و فوق‌العاده‌ای را در اختیار داشته است. در دهه 60 میلادی آنها با ستارگانی چون فرانس پوشکاش، خنتو و آلفردو دی استفانو اولین مثلث خطرناک رئال مادرید را شکل دادند و آن تیم رویایی در جام باشگاه‌های اروپا بسیار موفق عمل کرد این سه بازیکن روی هم 677 گل در 1083 بازی برای رئال مادرید به ثمر رساندند. درواقع با حضور این مثلث، هیچ تیمی توان مقابله با رئال را نداشت و این رئال بود که بهترین استفاده را از این نسل طلایی کرد و به تمامی افتخارات ممکن در آن سال ها دست یافت. خنتو با رئال 6 بار قهرمان اروپا شد و در 18 سال حضورش در برنابئو 8 بار در فینال جام باشگاه های اروپا بازی کرد. آلفردو دی استفانو هم 5 بار قهرمانی اروپا را به دست آورد و پوشکاشی که در 30 سالگی به این تیم پیوسته بود موفق به کسب سه لیگ قهرمانان اروپا شد. این مثلث به عنوان مخوف ترین و پر افتخارترین مثلث هجومی تاریخ فوتبال شناخته می‌شود.

مثلث مخوف و رویایی دیگر رئال مادرید شامل مثلث معروف BBC می‌شود. گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو که آنها هم برای سال‌ها خط حمله مرگباری را در رئال مادرید شکل داده بودند. کریستیانو رونالدو در همین مثلث مخوف بود که موفق به فتح 4 لیگ قهرمانان اروپا، توپ‌های طلا و گل‌های زیادی در رئال مادرید شد تا به تنهایی بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید به حساب آید. اما حالا و در سال 2024 با حضور کیلیان ام باپه رئالی‌ها می‌توانند شاهد مثلث رویایی جود بلینگام، کیلیان ام باپه و وینیسیوس جونیور باشند. مطمئنا حضور ام باپه می‌تواند فاز هجومی رئال مادرید را به شدت تقویت کند و یکی از خطرناک‌ترین خطوط حمله در اروپا و دنیای فوتبال را در این تیم اسپانیایی شکل دهد.

عکس| مثلث وحشتناک رئال مادرید را ببینید

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874971

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل