لاپید: کابینه نتانیاهو اعتماد آمریکا و جامعه جهانی را از دست داده است


لاپید: کابینه نتانیاهو اعتماد آمریکا و جامعه جهانی را از دست داده است

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که کابینه فعلی این رژیم اعتماد آمریکایی‌ها و جامعه بین‌المللی را از دست داده است.

لاپید: کابینه نتانیاهو اعتماد آمریکا و جامعه جهانی را از دست داده است

به گزارش راهبرد معاصر، رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه فعلی اسراییل «اعتماد آمریکایی‌ها و جامعه بین‌المللی و اعتماد سیستم امنیتی، بازارها و نظام‌های اقتصادی را از دست داده است».

یاییر لاپید در جلسه عمومی کنست در جریان بحث درباره طرح عدم اعتماد به کابینه که توسط حزب یش عتید ارایه شد، گفت: کابینه فعلی اسراییل اعتماد شهرک نشینان و اعتماد خانوادهایی که اعضای خانواده‌شان اسیر یا کشته شده‌اند را از دست داده است.

لاپید با بیان اینکه کابینه نتانیاهو اعتماد آمریکایی‌ها و جامعه جهانی، اعتماد سیستم امنیتی و اعتماد بازارها و نظام‌های اقتصادی را از دست داده است، افزود: این اعتماد بر نمی‌گردد و برای همیشه از بین رفته است.

وی ادامه داد: «اسراییل نیاز به تغییر دارد و موضوع با تشکیل کابینه دیگری آغاز می‌شود که بتوان به آن اعتماد کرد.» این در حالی بود که کنست این موضوع را رد کرد.

بنی گانتز، وزیر شورای جنگ اسراییل و یوآو گالانت، وزیر جنگ اسراییل نیز به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، حمله کردند، زیرا او پا را از تشکیلات امنیتی فراتر گذاشته است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!