شهادت 103 فلسطینی در 24 ساعت گذشته


شهادت 103 فلسطینی در 24 ساعت گذشته

وزارت بهداشت غزه از شهادت ۱۰۳ فلسطینی و زخمی شدن ۱۴۲ تن دیگر در حمله‌های ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی خبر داد.

شهادت 103 فلسطینی در 24 ساعت گذشته

به گزارش راهبرد معاصر. وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ جنایت جداگانه در نوار غزه انجام داده که در نتیجه این اقدام‌ها ۱۰۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش با اضافه شدن آمار شهدای امروز به مجموعه شهدای جنگ غزه از روز ۷ اکتبر تاکنون، تعداد شهدا به عدد ۲۹۱۹۵ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به ۶۹۱۷۰ نفر رسیده است.

این بیانیه تصریح کرد که رژیم صهیونیستی اجازه دسترسی نیروهای امدادی و دفاع مدنی به پیکر شهدا را نمی‌دهد و تعدادی از این شهدا همچنان در زیر آوارها یا در مسیرهای مواصلاتی رها شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید به صورت وحشیانه به سمت آوارگان فلسطینی که در غرب شهر غزه منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند تیراندازی کرد.

این در حالی است که غرب شهر غزه شاهد گسترش شدید قحطی و گرسنگی در میان آوارگان فلسطینی است.

حمله اشغالگران صهیونیست به فلسطینی‌های مظلوم در جریان انتظار کشیدن آن‌ها برای رسیدن کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه در بخش‌های مختلف نوار غزه تکرار شده و ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

پیش از این نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی چندین نوبت کامیون‌های حامل این کمک‌ها را در بخش‌های مختلف نوار غزه بمباران کرده بودند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام