برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها


برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها

رای اولی‌های شمیرانات با حضور فرماندار شهرستان جشن تکلیف سیاسی برگزار کردند.

مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات در همایش رای اولی‌ها که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و همچنین دختران دبیرستانی و هنرستانی منطقه در مجتمع رضوان تجریش برگزار شد، با بیان این‌که «جوامع بشری و گروه‌های انسانی که می‌خواهند کنار یکدیگر زندگی کنند ناگزیر به وضع قوانین و مقرراتی هستند»، اظهار داشت: کوچک‌ترین گروه‌هایی که دور هم هستند، برای این‌که بتوانند زندگی کم‌دردسری داشته باشند، ضوابط و چارچوب‌هایی را خواهند داشت.

وی به پیشرفت علم، دانش و آگاهی در صنایع مختلف و مؤلفه‌های پیش‌بینی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی در حال شتاب گرفتن است و شما دانش آموزان باید بدانید اتفاقات جدیدی در حال رقم خوردن است. باید بدانیم امروز در صنعت و فناوری رقابت می‌کنیم و در حال حرکت و پیشرفت هستیم و جریان‌سازی می‌کنیم و اگر می‌توانیم قدمی برداریم که شتاب بیشتر شود امروز وقتش است.

برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شمیرانات با تاکید بر این‌که «باید واقف باشیم که مناسبات قدرت مثل اتفاقات یمن و فلسطین و سوریه و غزه در حال به هم خوردن است و می‌بینیم که گرایش اسلام‌خواهی میان مردم جهان افزایش یافته است»، گفت: امروز گفتمان تمدنی نشان می‌دهد که شتاب علمی ما چقدر پیشرفت داشته است در نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی و بسیاری از علوم دیگر به خودباوری رسیده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»