نقش مهندسان ایرانی در پیشرفت و توسعه کشور برهیچ کسی پوشیده نیست


نقش مهندسان ایرانی در پیشرفت و توسعه کشور برهیچ کسی پوشیده نیست

استاندار فارس با اشاره به نقش و جایگاه مهندسان در توسعه کشور گفت: نقش مهندسان جوان ایرانی در تحقق جلوه های عظمت و پیشرفت جمهوری اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه در دیدار با بسیج مهندسین استان فارس، با اشاره به در پیش بودن روز مهندس، نقش این قشر از جامعه را در پیشرفت و توسعه کشور اساسی دانست و گفت: تحقق جلوه های عزت و پیشرفت جمهوری اسلامی با مشارکت مهندسان جوان، نخبه و توانمند بر هیچ کسی پوشیده نیست.

استاندار فارس اظهار داشت: یکی از مصادیق جهاد تبیین، اعلام تلاش های مهندسین ایرانی به عموم مردم است.

وی خواستار استفاده از ابزارها و امکانات موجود برای اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته شد و خاطر نشان کرد: از فضای مجازی، تابلوهای شهری، تابلوهای سازمان ها و همه ابزارها و امکانات در جهت معرفی اقدامات انجام شده از جمله فعالیت های اتمام شده و همچنین فعالیت های در حال اجرا برای پیشرفت و توسعه استان که با هدف آرامش و تسهیل در امور مردم انجام می شود، استفاده گردد.

محمد هادی ایمانیه ضمن اینکه از همه دستگاه ها و ارگان ها و سازمان ها خواست در این زمینه در میدان باشند و به جهاد تبیین، جامه عمل بپوشانند، جامعه مهندسین را به انجام امور خیرخواهانه دعوت کرد و گفت: به مناسبت روز مهندس در انجام امور خداپسندانه ورود کنید؛ تعدادی از منازل نیازمندان را مرمت و بازسازی یا تامین وسیله کنید و تلاش کنید برخی از مشکلات مردم که در حوزه خدمت شماست را مرتفع سازید.

وی در انتها با بیان اینکه مهندسان در رفع گرفتاری هم‌نوعان اقدامات ارزشمندی انجام می دهند، گفت: در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با تمرکز بر مهندسانی که دچار مشکل شده‌اند نیز ورود کنید؛ میزان بدهی و شرایط افراد را بدون نام اعلام کنید، تا این عزیزان نیز از مشکل خود رهایی یابند و به کانون گرم خانواده بازگردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی