رقابت‌های درون جبهه انقلاب خیلی جدی شد


رقابت‌های درون جبهه انقلاب خیلی جدی شد

نماینده مجلس شورای اسلامی با توصیه به مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: در این دوره از انتخابات، رقابت های درون جبهه انقلاب خیلی جدی شده است.

زهره الهیان با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات درباره رقابت های انتخاباتی در درون جریان اصولگرا، اظهارکرد: در این دوره از انتخابات، رقابت‌های درون جبهه انقلاب خیلی جدی شده است و سه طیف مصمم هستند لیست‌های جداگانه بدهند. با این حال شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سعی کرده اجماع حداکثری را بین احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های حقوقی ایجاد کند. شورای ائتلاف با تعریف یک فرآیند، سعی کرد که به لیست سی نفره برسد که در روزهای آینده تکلیف لیست‌ها مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه گفت وگوهای شورای ائتلاف با جبهه پایداری ادامه دارد و جمع بندی نهایی در همین روزها ایجاد می‌شود، تصریح کرد: مهم این است که رقابت‌ها سالم باشد و تخریب صورت نگیرد و همدلی در درون جبهه انقلاب تقویت شود. همسویی طیف های جبهه انقلاب موجب موفقیت بیشتر می‌شود ولی الان سه طیف در درون این جریان با هم رقابت دارند.

رقابت‌های درون جبهه انقلاب خیلی جدی شد

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور در رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تجلی اراده ملت است و مردم با حضور خودشان می توانند از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کنند بنابراین توصیه من به مردم این است که خود را از این حق محروم نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم