عاشق این کباب میشی آدانا کباب تابه ای رقیب سرسخت کباب کوبیده !


عاشق این کباب میشی آدانا کباب تابه ای رقیب سرسخت کباب کوبیده !

آدانا کباب یکی از غذاهای خوشمزه و معروف کشور ترکیه می باشد. در اینجا قراره با هم طرز تهیه این کباب را یاد بگیریم با ما همراه باشید.

طرز تهیه آدانا کباب تابه ای

آدانا کباب یکی از غذاهای خوشمزه و معروف کشور ترکیه می باشد. آدانا کباب طرفداران زیادی دارد آدانا کباب با رسپی های متنوعی تهیه می شود.مواد تشکیل دهنده آدانا کباب چیز عجیب و غریبی نیست و این کباب دستور آسانی است و نحوه طبخ آن است که مهم است. در این غذا گوشت بره ثابت است؛ اما انتخاب نوع سیخ چاقوی برش و ادویه و مواد اضافی دیگر مانند پیاز خرد شده و سیر بسته به سلیقه و طبع تغییر میکند.مزه آدانا کباب مشابه کباب کوبیده است؛ ولی مواد افزودنی ای مثل فلفل قرمز سیر و جعفری نقطه تمایز آن نسبت به کوبیده است. اگر آدانا کباب را میپسندید به شما پیشنهاد میدهم با طرز تهیه کباب آدانا آشنا شوید. البته لازم به ذکر است که با فلفل دلمه ای سبز و یا زرد نیز میتوانید این کباب جذاب را تهیه کنید و اجباری به استفاده از فلفل دلمه ای قرمز نیست.

مواد لازم برای تهیه آدانا کباب :گوشت چرخ کرده کیلوگرم.فلفل دلمه ای ۱۵۰ گرم.سیر : ۱۵ گرم.فلفل چیلی ۱ قاشق غذاخوری.پاپریکا: ۱ قاشق غذاخوری.نمک : ۲ قاشق چایخوری.فلفل سیاه : ۱/۲ قاشق چایخوری.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !