مسئولان باید گوش شنوا و خدمتگزار مردم باشند/ مردم همیشه انتظارات به حق و قانونی داشته اند


مسئولان باید گوش شنوا و خدمتگزار مردم باشند/ مردم همیشه انتظارات به حق و قانونی داشته اند

رضوانی گفت: ملت فهیم ایران همیشه توقعات قانونی و به حق داشته اند و چیزی خلاف قانون و انتظار بیش از حد نداشته اند. مسئولان موظف هستند گوش شنوای آن ها باشند و به همین دلیل باید در این راستا بیشتر از گذشته در خدمت مردم باشیم.

غلامحسین رضوانی ، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مصلی تهران در گفت وگو با افکارنیوز مطرح کرد: از ابتدای انقلاب همواره دشمنان ایران و جمهوری اسلامی به دنبال آسیب زدن به کشور از طرق بسیاری بوده اند و انتخابات مختلف یکی از مهم ترین عرصه ها برای آن هاست.

وی افزود: با این اوصاف و باتوجه به شناختی که از مردم فهیم کشورمان داریم، تردید نیست که به خوبی در جریان انتخابات پیش رو پرشور حاضر شوند و می دانیم که به خوبی نقش خود را ایفا خواهند کرد.

رضوانی با بیان اینکه پیش بینی من این است اگر مشارکت بیشتر از دوره قبل نباشد قطعا کمتر از دوره قبل نیست، بیان کرد: بی شک باتوجه به راهپیمایی 22 بهمن و خنثی شدن فتنه های مختلف در برهه های زمانی متفاوت توسط مردم می توان گفت که شاهد تحقق مشارکت بیش از دوره قبلی در انتخابات خواهیم بود.

مسئولان باید گوش شنوا و خدمتگزار مردم باشند/ مردم همیشه انتظارات به حق و قانونی داشته اند

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: امیدوار هستیم با جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی مقرر کردند برای تمام افراد نقش آفرین اتفاق بیفتد، این افزایش مشارکت میزان قابل توجهی باشد. بی شک دشمنان ما می خواهند که مردم در انتخابات حضور کمرنگی داشته باشند تا بتوانند اهداف پلید خود را اجرایی کنند. اما این اتفاق نخواهد افتاد.

*مردم علاوه بر گلایه های به حق در انتخابات حضور خواهند یافت

وی عنوان کرد: مردم نیز همواره در مواقع حساس علی رغم گلایه های به حقی که دارند به خوبی وظایف خود را انجام داده و می دهند. من معتقد هستم اگر می خواهیم علاوه بر تبلیغ و تبیین کاری کنیم که منجر به افزایش مشارکت شود باید در راستای افزایش کارآمدی نظام و درخدمت رسانی به مردم تلاش مظاعف داشته باشیم.

رضوانی درانتها خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران همیشه توقعات قانونی و به حق داشته اند و چیزی خلاف قانون و انتظار بیش از حد نداشته اند. مسئولان موظف هستند گوش شنوای آن ها باشند و به همین دلیل باید در این راستا بیشتر از گذشته در خدمت مردم باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی