رونمایی از لیست شورای وحدت


رونمایی از لیست شورای وحدت

سخنگوی شورای وحدت گفت: فهرست مستقل این شورا برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایی شده است و از فردا فعالیت تبلیغات انتخاباتی آغاز خواهد شد.

لیست ۳۰ نفره عضو شورای وحدت در اقدامی هماهنگ عصر امروز - چهارشنبه دوم اسفندماه - با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کردند.

حسن بیادی رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران بزرگ یکی از اعضای لیست شورای وحدت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شورای وحدت با امنا و شانا ائتلاف نمی کند.

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت نیز ضمن بازدید از نمایشگاه رسانه های ایران اظهار داشت: فهرست مستقل شورای وحدت برای نمایندگی همین دوره مجلس نهایی شده است و از فردا فعالیت تبلیغات انتخاباتی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این فهرست بر اساس خرد جمعی و به دور از پدر سالاری و پدرخواندگی نهایی شده است.

سخنگوی شورای وحدت در ادامه ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: نقش و جایگاه رسانه را در اطلاع رسانی به مخاطبان در تمامی مباحث سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی کشور مشاهده کنیم.

متکی تصریح کرد: امروز به جمع رسانه اعلام می کنیم که بعد از تلاش فشرده فهرست مستقل شورای وحدت برای مجلس نهایی شد.

وی اضافه کرد: گزینش فهرست متشکل از متخصصان با هدف رسیدگی به مشکلات کشور تهیه ‌و تدوین و بر اساس حرکات و خرد جمعی حاصل شده است و ما معتقدیم در نگاه به مسایل اجتماعی باید بر اساس این چهارچوب حرکت کنیم تا خرد جمعی به دور از پدرسالاری و پدرخواندگی موجب بهره گیری از همه فکر ها شود.
در ادامه این نشست خبری که در محل غرفه ایرنا برگزار شد، فهرست ۳۰ نفره قرابت شد.

این لیست متشکل از ۲۹ نفر از آقایان است و یک نفر از سهمیه خانم ها هم در روزهای آینده اعلام خواهد شد. لیست برای خانم‌ها ۷ نفر در نظر گرفته شده است.
لیست رویکرد کمیسیونی دارد و در پیشانی لیست منوچهر متکی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی