شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با شورای وحدت همکاری می‌کند؟


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با شورای وحدت همکاری می‌کند؟

عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: همکاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با شورای وحدت در دوره گذشته نیز عملی نشد، ارتباط گرفته شده اما دوره گذشته هماهنگی صورت نپذیرفت

به گزارش تجارت‌نیوز، مهدی چمران درباره ائتلاف با شورای وحدت اظهار داشت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی به عنوان قوی‌ترین شورا و تشکل نیرو‌های مردمی و احزاب در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی نیز با اکثریت قاطع کرسی‌ها را در سراسر کشور به خود اختصاص داد و امیدواریم شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی امسال نیز به جایگاه خوبی دسترسی داشته باشد.

وی گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با شورای وحدت ارتباطی ندارد، اما از همکاری با دوستان شورای وحدت استقبال می‌کنیم، اما تا به حال عملی نشده است.

چمران تصریح کرد: همکاری شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با شورای وحدت در دوره گذشته نیز عملی نشد، ارتباط گرفته شده، اما دوره گذشته هماهنگی صورت نپذیرفت و این دوره نیز صحبت‌هایی شده، اما به نتیجه نرسیده است.

عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در پایان در پاسخ به احتمال ائتلاف با شورای وحدت خاطرنشان کرد: در حال حاضر احتمال ائتلاف با شورای وحدت وجود ندارد و فرصتی برای این کار نیست و تشکل‌ها باید لیست کاندیدا‌ها را اعلام کنند.

منبع : تسنیم
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین