پروانه 8 وکیل کثیرالشاکی تعلیق شد


رییس کانون وکلا استان البرز از تعلیق پروانه فعالیت هشت وکیل در این استان طی ٢ سال اخیر خبر داد.

پروانه 8 وکیل کثیرالشاکی تعلیق شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی اسداله پور عصر چهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع این تعلیقی‌ها ٢ پروانه مربوط به سال گذشته و ٦ پروانه مربوط به سال جاری است.

وی اضافه کرد: این تعلیقی‌ها به دلیل تعداد زیاد شاکی، قبل از ارجاع پرونده تخلف به دادگاه و صدور حکم انجام شده است و همچنین طی این مدت پروانه ٢ وکیل متخلف باطل شده است.

اسدالله پور اضافه کرد: طی یک سال گذشته ۵۰ هزار خدمات مشاوره قضایی به صورت رایگان به شهروندان ارائه و همچنین طی این مدت حدود یک هزار پرونده وکالت معاضدتی و تسخیری بررسی شده است.

رییس کانون وکلای البرز گفت: اکنون افراد نیازمند به وکیل که زیرپوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید هستند، می‌توانند بر اساس تفاهم نامه از خدمات مشاوره‌ای و وکیل رایگان استفاده کنند.

اسداله پور یادآور شد: اکنون بیش ۳۰۰ نفر در کمیسیون‌های کانون وکلا و بیش از ٢ هزار وکیل پایه یک در این استان فعال و بیش از سه هزار وکیل عضو کانون وکلای این استان هستند.

رییس کمیسیون معاضدت کانون وکلا استان البرز نیز دراین جلسه گفت: اداره معاضدت تنها رکنی است که کانون وکلا را به عموم‌جامعه و شهروندان ارتباط می‌دهد و روزانه به طور متوسط ١٠٠ وکیل، خدمات معاضدتی به شهروندان ارایه می‌دهند.

سعید اکبر زاده اظهار کرد: اتاق معاضدت کانون وکلا ارتباط خوبی با شهروندان در زمینه ارائه خدمات دارد، اما در بخش‌هایی استقلال کانون وکلا مورد هجمه قرار می‌گیرد./ ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر