استاندار تهران: نرخ بیکاری از 5.6 به 4.3 درصد کاهش یافت


استاندار تهران: نرخ بیکاری از 5.6 به 4.3 درصد کاهش یافت

استاندار تهران با بیان اینکه بصیرت از ویژگی‌های مهم کارگران کشور است، از کاهش نرخ بیکاری در این استان از ۵.۶ به ۴.۳ درصد خبر داد.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر چهارشنبه در همایش بصیرتی مدیران و کارگران بسیجی ادارات استان اظهار کرد: در جمع عزیزان جامعه کارگری هستیم که در خط مقدم جهاد برای استقلال و عزت کشور قرار دارند.

وی ادامه داد: تدبیر و تبیین مسایل کلی کشور به واسطه اراده قاعده جمعیت انقلابی و پرسشگر شکل می‌گیرد، باید تلاش کنیم اختلافات سلیقگی خود را کنار گذاشته و متحد شویم و دشمن را ناامید کنیم.

استاندار تهران اضافه کرد: همکاران در شرکت گاز تلاش کردند تا مردم احساس سرما و کمبود نکنند و خدا را شاکریم به این عقبه مطمئن و قاعده جمعیتی که هر نفر یک امت است و نشان داده که در دنیا با یَد واحد بودن می‌توان از همه سختی‌ها عبور کرد.

فخاری گفت: دشمن شناسی هم‌ به درک صحیح ما از زمان و موضوع بر می‌گردد که به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات مهمترین مساله کشور و عامل اتحاد ملت است.

وی افزود: نرخ بیکاری در این استان از ۵/۶ به ۴/۳ درصد کاهش پیدا کرده که نشان از اراده دولت برای سرمایه گذاری بر مراکزی است که بیشترین اشتغال را ایجاد کنند.

استاندار تهران در مورد انتخاب اصلح نیز گفت: اصلاح از طریق انتخاب اصلح است و می‌تواند در جامعه نیز اصلاح صورت گیرد، مردم هم برای حفظ جریان در صحنه باید کنار هم باشند و بتوانند آن را اصلاح کنند.

فخاری تاکید کرد: آنچه که شما امروز تلاش می‌کنید به عنوان جهاد خاموش از بین رفتنی نیست، این انقلاب یک انقلاب فرهنگی و اعتقادی است بنابراین صحنه جهاد صرف تفنگ نیست بلکه صحنه جنگ تفکر و تدبر در مراکز علمی و پژوهشی باید صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: با بصیرت بودن از ویژگی کارگران ما است چون اعتقاد داریم همه ما برای ارزش نهایی منجر به ایجاد حکومت شایسته اسلامی می‌شود باید سهم داشته باشیم، این خلوص نیت و اراده قوی این تلاش وافر برای استقلال و عزت بخشی برای هر موقعیت از سر پنجه کارگران بیرون می‌آید.

تاکید رییس ستاد انتخابات استان تهران بر نقش کارگران در عرصه های سیاسی

رییس ستاد انتخابات استان تهران نیز در مراسم بصیرت انتخاباتی ویژه بسیجیان کارگری گفت: دولت فضایی را تحویل گرفت در حالیکه ۵۵۳ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل بود و دولت در این ۲ سال و نیم تلاش ویژه خود را انجام می‌دهد.

سیدعباس جوهری در مورد جایگاه والای کارگر اظهار کرد: پیامبر اسلام فرمودند اگر کسی در دادن مزد کارگر ظلم و کوتاهی کند تمام اعمالش از بین می‌رود حتی بوی بهشت را استشمام نمی‌کند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران در مورد تأیید صلاحیت‌ها افزود: در این دوره با استقبال کاندیدا مواجه بودیم، در تایید صلاحیت‌ها یک نصاب بی‌سابقه‌ای صورت گرفته و حدود ۷۰ درصد از کاندیداها که در عرصه انتخابات بودند، تایید صلاحیت شدند.

جوهری سپس گفت: فضا برای همه سلایق مهیا است، مسأله اصلی مشارکت قوی مردم است که می‌توان نقشه دشمن را نقش بر آب کرد، به فرموده رهبر انقلاب که دشمن توپخانه‌های تبلیغاتی خود را به سمت انتخابات آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: انتخابات آوردگاه جبهه حق و باطل قرار گرفته و یک واجب عینی است و نقش آفرینی جامعه کارگری ما در همه حوزه‌های سیاسی نقش بی نظیری بوده و قطعا در عرصه انتخابات حضور فعال و اثرگذاری خواهند داشت و نقش خود را ایفا خواهند کرد و صندوق های سیار در شرکت‌ها و کارخانجات خواهیم داشت.

چهار راهبرد بیان شده رهبری عملکرد روابط عمومی‌ها را در بر می‌گیرد

از سوی دیگر محسن نایبی رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران در جلسه آموزشی روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: موضوع انتخابات مهم و بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی، چهار راهبرد و فرمان مقام معظم رهبری در هر زمینه به روابط عمومی‌ها به عنوان مجری و ناظر مربوط می‌شود اگر بخواهیم مشارکت در اوج به نگاه دشمن بیفتد باید همت جهادی داشته و تلاش کنیم. امنیت کشور با انتخابات گره می‌خورد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مطالعه وصیت نامه شهدا گفت: بدون استثنا شهدا در وصیت نامه شان بر دفاع از ولی فقیه تاکید کردند، رهبر عزیز انقلاب، حکیمی داناست، حتما اگر شهدا بودن در خدمت رهبری و در راستای برگزاری انتخابات پرشور بسیج می شدند.

معاون استاندار تهران با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در اجرای انتخابات تاکید کرد: برای نخستین بار دولتی پای کار آمده که حزب خود ساخته ندارد.

به گفته وی، مردم در انتخابات خود انتخاب می‌کنند و دولت، وزیر و هر مسوول دیگری هیچ کاندیدایی را حمایت نمی‌کنند.

رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران با اشاره به تحولات پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: ما همه مدیونیم، امنیت و سلامت و حضور و اتفاقات روزمره را از هر منظر نگاه کنیم مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: سیلی پرشوری انتخابات از سیلی انتخابات‌ محکمتر است و اکنون باید اندیشید که چرا شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه بر طبل شرکت نکردن در انتخابات می‌کوبند، چه کسی آنها را تامین می‌کند؟

به گفته نایبی، باید بدانیم به همین دلیل که دشمن تاکید دارد که در انتخابات شرکت نکنیم باید برای ارتقای امنیت کشور در انتخابات شرکت کنیم.

وی یادآور شد: گام دوم انقلاب در حال اجرا است و اکنون نقش ترویجی ویژه دارد اما دقت کنیم که یک روز غبطه نخوریم که چرا در راستای ترویج آن همراهی نکردیم.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟