تحویل کیا K5، کیا سونت و کیا سلتوس توسط کوشا خودرو به خریداران + عکس


تحویل کیا K5، کیا سونت و کیا سلتوس توسط کوشا خودرو به خریداران + عکس

شرکت کوشا خودرو امروز مصادف با 2 اسفند 1402 تحویل سه مدل محبوب از خودروهای کیا را به خریداران در تهران و سراسر کشور آغاز نموده است. این سه مدل شامل کیا K5، کیا سونت و کیا سلتوس است. کیا سونت به عنوان یک کراس اوور کامپکت که برای...

شرکت کوشا خودرو امروز مصادف با 2 اسفند 1402 تحویل سه مدل محبوب از خودروهای کیا را به خریداران در تهران و سراسر کشور آغاز نموده است. این سه مدل شامل کیا K5، کیا سونت و کیا سلتوس است.

کیا سونت به عنوان یک کراس اوور کامپکت که برای بازار هند طراحی شده است ولی در بازارهای در حال توسعه منطقه نیز طرفداران زیادی دارد و در دور جدید واردات خودرو به بازار ایران آمده است. این خودروی چهار متری با موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی در ایران عرضه می‌شود که ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به یک گیربکس CVT مجهز شده است.

کیا سلتوس دیگر خودرو وارداتی کوشاخودرو، یک کراس اوور جمع و جور است که البته اندکی از سونت بزرگتر است. این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی در ایران عرضه می‌شود که 123 اسب بخار قدرت و ۱۵۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت موتور از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

کیا K5 محبوب نیز در این دور از تحویل خودروهای وارداتی کوشا حضور دارد. این سدان با موتور ۱.۶ لیتری چهارسیلندر در ایران عرضه می‌شود که توانایی تولید قدرت 150 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 196 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

به این ترتیب، شرکت کوشا خودرو با واردات و عرضه این سه مدل پرطرفدار کیا، گام موثری در تامین نیاز بازار داخلی برداشته است و به زودی شاهد حضور بیشتر این خودروها در خیابان ها خواهیم بود.همچنین ارائه این مدل‌ها در سراسر کشور نیز نشان از توان بالای شبکه خدمات پس از فروش کوشا خودرو دارد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان در هر نقطه از کشور باشد.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9