آرزوی امیر قلعه‌نویی لو فت!


 آرزوی امیر قلعه‌نویی لو فت!

امیر قلعه‌نویی ۱۲ سال قبل در یک مصاحبه تلویزیونی حرف‌های جالبی پیرامون زندگی خودش زد.

به گزارش وقت صبح، امیر قلعه‌نویی ۱۲ سال قبل در یک مصاحبه تلویزیونی حرف‌های جالبی پیرامون زندگی خودش زد.

حادثه 24 -امیر قلعه‌نویی ۱۲ سال قبل در یک مصاحبه تلویزیونی حرف‌های جالبی پیرامون زندگی خودش زد.

امیر قلعه‌نویی که هم‌اکنون هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده دارد، ۱۲ سال قبل از نکات جالبی پیرامون زندگی ورزشی خودش پرده برداشت. حرف‌های قلعه‌نویی در شماره روز دوم اسفند سال ۱۳۹۰ به طور کامل درون خبرورزشی بازتاب داده شد و بد نیست حالا شما هم قسمت‌هایی از همین صحبت‌ها را پس از ۱۲ سال مرور کنید:

موهایم را رنگ می‌کنم تا جوان بمانم (می‌خندد) البته جدا از شوخی سعی می‌کنم هر روز با پیاده‌روی و کوهپیمایی بدنم را در شرایط مطلوب حفظ کنم.

من به خاطر ولادیمیر جگیج استقلالی شدم و از همان دوران جوانی هم مربی‌گری را دوست داشتم. البته الان ترجیح می‌دهم در مورد استقلال حرفی نزنم چون سرمربی این تیم نیستم.

همیشه گفتم استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های این مملکت هستند. هیچ مربی نیست که دلش نخواهد سرمربی پرسپولیس شود، من خودم هم دوست داشتم سرمربی پرسپولیس بشوم ولی به خاطر این‌که استقلالی هستم و گروهی از هواداران استقلال هنوز هم من را دوست دارند، نمی‌توانم سرمربی‌گری پرسپولیس را بپذیرم.

همیشه حامی کارلوس کیروش بوده و هستم اما باید این را هم بگویم که از وقتی ایشان سرمربی تیم ملی شده تاکنون پیشرفتی در کار این تیم ندیده‌ایم!

هر کجا که مربی‌گری کرده‌ام، خانواده‌ام را نیز همراه خودم برده‌ام. انصافا جا دارد از همسر و فرزندانم بابت همراهی در همه این سال‌ها تشکر کنم. باور کنید به خاطر خانواده‌ام چند سال قبل پیشنهاد بسیار خوبی که از ازبکستان داشتم را رد کردم.

منبع: حادثه 24

کد خبر : ۲۲۶۹۰۴
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی