سردار سلامی: از ملت ایران درخواست می‌کنم انتخابات پیش‌رو را بسیار سرنوشت‌ساز بدانند


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند را یک رویداد بسیار سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: مردم ایران در انتخابات پیش‌رو همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.

سردار سلامی: از ملت ایران درخواست می‌کنم انتخابات پیش‌رو را بسیار سرنوشت‌ساز بدانند

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار حسین سلامی روز پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: به عنوان یک سرباز کوچک که برای خودم هیچ منزلتی جز خدمت و فداکاری برای مردم قائل نیستم از ملت ایران درخواست می‌کنم انتخابات پیش‌رو را بسیار سرنوشت‌ساز بدانند و روز جمعه برای رضای خداوند متعال و حمایت از وطن، اسلام، رهبر معظم انقلاب و اعتقادات پای صندوق‌های رای حاضر شوند و نمایش خیره‌کننده دیگری را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه انتخابات شاخص دقیق و واضحی از مردم‌سالاری در ایران است، افزود: در جامعه ما همه نهاد‌ها و ارکان اساسی و ضروری کشور براساس ساختار‌های مردم‌سالارانه شکل گرفته و مشارکت بالای مردم در انتخابات حاکی از وجود نشاط سیاسی در کشور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با توطئه‌های مختلف به دنبال تحقق آرزو‌ها و اهداف شوم خود است، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه باعث می‌شود دشمنان در محاسبات خود بازنگری کنند و از توهمات و آرزو‌های باطل خود فاصله بگیرند.

سلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران همیشه با حضور در صحنه‌های حساس و حیاتی بر دشمنان غلبه کرده است، بیان کرد: هر زمانی که مردم ایران احساس کنند پشت یک سیاست دشمنان قرار دارند بلافاصله آرایش جنگی واقعی علیه دشمن می‌گیرند و این اتفاق در دفاع مقدس، فتنه‌های داخلی و تحریم‌های دشمن مشاهده شد.

وی متذکر شد: تحریم اقتصادی یک واقعیت خطرناک علیه مردم ایران بود، اما از آنجا که ملت پی بردند این واقعیت از ذات و سرشت ناپاک دشمنان خبیث سرچشمه می‌گیرد در مقابل آن ایستادگی کرده و آسیب‌ها و تهدید‌های تحریم را به فرصت مناسبی برای پیشرفت علمی و فنی تبدیل کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: پیشرفت‌های فوق‌العاده ایران که تراز جهانی دارد در عصر تحریم اتفاق افتاده است؛ در واقع در دوران تحریم توانستیم دستاورد‌های بزرگ، باشکوه و شگفت‌انگیزی را برای کشور بسازیم و انتخابات هم چنین خاصیتی دارد.

سلامی ادامه داد: انتخابات فقط رای دادن به یک نامزد در نقطه‌ای از کشور نیست بلکه سطح تاثیر آن جهانی است و تجمیع مشارکت مردم در نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد ایران در دل سختی‌ها همچنان سربلند و متکی بر اراده و آرای مردم به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مجبور به حرکت هستیم و در این مسیر در هیچ نقطه‌ای نباید متوقف شویم، گفت: توقف مانند سقوط است و مردم ایران به خوبی آموختند هر جایی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور آن‌ها نیاز دارد باید زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در میدان حاضر شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم با هدیه جوانان و خون خود نشان دادند به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند، ما کاملا به مردم ایران اعتماد و امید داریم و در مقابل دشمنان را هم می‌شناسیم و اطمینان داریم ملت ایران در انتخابات پیش‌رو نیز همچون همیشه حضور پرشور و حماسی خواهند داشت./ ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چشم هایش