تصمیم باورنکردنی استقلال درباره یک پست مهم خبرساز شد!


تصمیم باورنکردنی استقلال درباره یک پست مهم خبرساز شد!

باشگاه استقلال به دنبال تداوم حضور خواجه‌گیری به عنوان سرپرست در استقلال است.

به گزارش وقت صبح، یکی از تصمیمات عجیب در باشگاه استقلال انتخاب نصرالله خواجه‌گیری به عنوان سرپرست تیم است. باشگاه استقلال هفته پیش در بازی با صنعت نفت آبادان از خواجه‌گیری به عنوان سرپرست موقت یاد کرد اما تحقیقات در این باره نشان می‌دهد که مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل اختلافاتی که با نکونام دارد و از طرفی هر گزینه‌ای را هم نمی‌تواند معرفی کند، به دنبال تداوم حضور خواجه‌گیری به عنوان سرپرست در استقلال است.

ظاهراً خود نکونام هم در این برهه مخالفت آنچنانی با حضور خواجه‌گیری به عنوان سرپرست تیم ندارد اما سؤالی که مدیران باشگاه استقلال باید به آن پاسخ دهند، این است که آیا در میان پیشکسوتان، فرد با تجربه‌تر و خوش سابقه‌تری وجود نداشت که در این پست گمارده شود؟! البته نکونام هم در این ماجرا مقصر است و مخالفت‌های او با علی سامره موجب شد کار به جایی برسد که خواجه‌گیری به عنوان سرپرست در تیم استقلال فعالیت کند.

بدون شک اگر خطیر و نکونام در انتخاب سرپرست جدید با هم به تعامل می‌رسیدند یکی از چهره‌های قدیمی باشگاه استقلال در این سمت قرار می‌گرفت اما وجود اختلاف‌های دامنه‌دار موجب شد استقلال در انتخاب سرپرست تیم با مشکل مواجه شود و در نهایت فردی در این پست قراربگیرد که هیچ عقبه‌ای در این باشگاه ندارد و فقط در برهه کوتاهی در باشگاه پست میانی داشته است.

منبع: ایران ورزشی

کد خبر : ۲۲۶۹۲۱
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!