رقابت 888 نفر برای انتخابات مجلس دوازدهم در فارس آغاز شد


رقابت 888 نفر برای انتخابات مجلس دوازدهم در فارس آغاز شد

تبلیغات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نخستین دقایق بامداد امروز (پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شد و تا ساعت هشت صبح روز ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس رییس ستاد انتخابات فارس گفت: پس از سه ماه بررسی‌ صلاحیت داوطلبان از سوی هیات‌های نظارت و شورای نگهبان، تاکنون ۸۸۸ داوطلب در استان فارس برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده‌اند.

اسماعیل قزل سفلی افزود: براساس ماده ۷۴ قانون جدید، دستگاه های اجرایی مکلف شده اند، فهرست امکانات و ظرفیت ها، اعم از سالن های همایش و تجمعات را در اختیار نامزدها (در چارچوب جدول زمانبندی و به صورت عادلانه) قرار دهند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداها برای نخستین بار می‌توانند از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغات انتخاباتی، معرفی خود و برنامه‌هایشان به مردم استفاده کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!