حرف ناجوری که رهبری فرد در باره قلعه نویی زد!


حرف ناجوری که رهبری فرد در باره قلعه نویی زد!

بهروز رهبری‌فرد مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس صحبت‌هایی درباره شرایط این تیم و تیم ملی انجام داد.

به گزارش وقت صبح، بهروز رهبری‌فرد پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی که شما می‌آیید به گزینه کی روش می‌رسید که در سطح دنیا شناخته شده است چگونه بعد از او به قلعه نوییِ ۲۰ سال قبل می‌رسید؟ وقتی اینگونه به عقب برمی گردید یعنی امتیازی به فردی دادید که تاریخش تمام شده است. من برای آقای قلعه نویی احترام قائل هستم، ولی هر مربی‌ای یک تاریخ مصرفی دارد.

وی افزود: شما با تیموریان و رحمان رضایی کار می‌کنید که در مربیگری چیزی نیستند. شما وقتی می‌خواهید ماشین بخرید دنبال خبره کار می‌روید. آندو تیموریان کجا مربیگری کرده است؟ فوتبالیست بزرگی بوده، ولی رزومه مربیگری شان چه بوده است؟ بعد می‌گویید کمک‌های من از بهترین‌ها هستند. مگر به اسم است؟ اگر به اسم بود که مارادونا باید بهترین مربی دنیا می‌شد.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: ایشان خودش باور نمی‌کرد برگردد تیم ملی. در ده سال اخیر با بهترین تیم‌های ایران نتیجه نگرفته است. من هم اگر جای ایشان بودم اینگونه جواب می‌دادم و زیر بار اشتباهات خود نمی‌رفتم.

وی افزود: یک ایراد دیگر این است که کمک‌های ایشان می‌گویند اگر جای کره و ژاپن بودیم و حذف می‌شدیم چکار می‌کردید؟ شما خودتان را با این‌ها مقایسه نکنید. آن‌ها مثل جت پیشرفت می‌کنند و شما هنوز به دنبال جواب دادن به رسانه‌ها هستید. چون ژاپن را بردیم کادر فنی هر جوری دوست دارد صحبت می‌کند. آقای الهویی را در یک برنامه دیدم. ایشان هم مثل آقای قلعه نویی حرف می‌زد. این حرف‌ها را مردم قبول نمی‌کنند. آدم‌های فنی به حرف‌ها شما می‌خندند. این جور جواب دادن‌ها مثل کری خواندن است. در فوتبال دنیا می‌بینیم مربیان چگونه مصاحبه می‌کنند. آدم لذت می‌برد. الان انگار آقای قلعه نویی و کادرش یک کشورند و ایران یک کشور دیگر.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: از اول انتخاب این‌ها اشتباه بود. چگونه از کی روش به قلعه نویی رسیدند؟ قلعه نویی برای لیگ ایران خوب است، اما در سطح آسیا شرایط فرق می‌کند. اردن را دیدید چه فوتبالی بازی می‌کرد؟

وی درباره انتقادات به بیرانوند و طارمی گفت: امثال سردار و طارمی دیگر نمی‌آیند از قلعه نویی حرف شنوی داشته باشند. آن‌ها با مربیان به روز اروپا کار می‌کنند. وقتی آزمون با مورینیو کار می‌کند حرف‌های قلعه نویی را گوش می‌کند؟ شاید احترام بگذارند، ولی داخل زمین کار خودشان را می‌کنند. طارمی بهترین آسیا است، اما در بازی با قطر سه بار هم گزارشگر نامش را نبرد. به نظرم برای تعطیلات آمده بود. بیرانوند هم مقصر نیست، چون رقیب ندارد اینگونه عمل می‌کند. اگر در بازی با هنگ کنگ و فلسطین بیرون می‌نشست تکان می‌خورد. این گلر خود به خود تضعیف می‌شود و خیلی تلاش نمی‌کند و نگران نیست.

رهبری‌فرد درباره شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: آقای درویش واقعا از ته دل پرسپولیس را دوست ندارد و ماموریتش نابودی تیم است. چطور زمان یحیی بازیکنی نمی‌خریدند، اما الان پشت سر هم می‌خرند. کریم باقری چرا رفت؟ آقای درویش اختیار داری برای مربی تصمیم بگیری، ولی قایم باشک بازی درنیار. تیمی که مشاورمدیرعاملش آقایی باشد که خرید و فروش ماشین تصادفی می‌کند اوضاعش همین می‌شود. ما از این به بعد تا زمانی که آقای درویش باشد خودمان را پرسپولیسی نمی‌دانیم. این تیم شرایط خوبی ندارد. وقتی دو بازیکن مربی تعیین می‌کنند باید فاتحه تیم را بخوانید. در بازی قبل شنیدم ارنج تیم را دو بازیکن انجام داده اند.

منبع: اطلاعات

کد خبر : ۲۲۶۹۳۲
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!