چمران: شورای ائتلاف و جبهه پایداری به نتیجه واحدی رسیده است


رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با دوستان جبهه پایداری به نتیجه مثبت و واحدی برای معرفی ۳۰ نامزد استان تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده است.

چمران: شورای ائتلاف و جبهه پایداری به نتیجه واحدی رسیده است

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی چمران روز پنجشنبه (سوم اسفندماه) در گفت وگویی در خصوص آخرین شرایط شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: شورای ائتلاف مجموعه‌ای از گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی و جهادی است؛ بنابراین این شورا تلاش کرده همه سلیقه‌های متفاوت و مختلف را در حرکت واحد کنار یکدیگر جمع کند.

رییس شورای شهر تهران افزود: برخی از گروه‌ها به تازگی به وجود آمدند که فرصت پیوستن آن‌ها به شورای ائتلاف فراهم نشد و برخی از گروه‌های سیاسی هم جذب این شورا نشدند. البته برای حضور در شورای ائتلاف با این گروه‌ها صحبت‌های لازم انجام شد، ولی آن‌ها حاضر نشدند این هماهنگی و یکپارچگی را بوجود بیاورند.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از مهندسان و پزشکان هم ممکن است فهرست واحدی را برای انتخابات ارائه دهند. البته ما هنوز موفق نشدیم با همه گروه‌ها به توافق لازم برسیم.

چمران درباره آخرین گفتگو‌هایی که این شورا با جبهه پایداری انقلاب اسلامی انجام داده است، خاطرنشان کرد: قرار است با دوستان جبهه پایداری به نتیجه مثبتی برسیم و تقریبا به این نتیجه رسیدیم و به زودی فهرست ۳۰ نفره توافق شده تهران منتشر خواهد شد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول