مرد میلیاردر مجانی خرید می کرد اما در زمان فروش وسایل لو رفت / در مازندران فاش شد


مرد میلیاردر مجانی خرید می کرد اما در زمان فروش وسایل لو رفت / در مازندران فاش شد

در پی دریافت چند فقره پرونده در خصوص کلاهبرداری در فضای مجازی با استفاده از رسید سازهای جعلی ، سردار سید موسی حسینی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس فتای مازنی موضوع را بصورت ویژه در...

در پی دریافت چند فقره پرونده در خصوص کلاهبرداری در فضای مجازی با استفاده از رسید سازهای جعلی ، سردار سید موسی حسینی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس فتای مازنی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک کلاهبردار حرفه ای که با استفاده از رسیدسازهای جعلی و تطمیع مردم به بهانه های مختلف در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری و با پول آنان از فروشگاه های معتبر خرید می کرد خبر داد و افزود : ماموران پلیس فتا پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم را در حال فروش اموال کلاهبرداری شده، دستگیر کردند.

سردار حسینی از کشف یک دستگاه گوشی تلفن همراه ، 20 عدد کارت ملی و کشف کلاهبرداری نقدی از مردم به مبلغ 10میلیارد ریال از شهروندان سخن به میان آورد و تصریح کرد : ماموران پلیس فتا در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهم نیز 5 دستگاه تلویزیون،یک دستگاه موتورسیکلت،2تخته فرش،3عدد اسپیکر،یک عدد سینما خانواده و مقادیرزیادی لوازم خانگی که با کلاهبرداری از شهروندان از فروشگاه ها خریداری شده بود، را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد : شهروندان فریب تبلیغات کلاهبرداران را در فضای مجازی نخورند، و در حین خرید با اطلاعات کامل سعی کنند از فروشگاههای معتبر مجازی و درگاه های معتبر خرید کنند تا قربانی کلاهبرداران حرفه ای نشوند.


مرد میلیاردر مجانی خرید می کرد اما در زمان فروش وسایل لو رفت / در مازندران فاش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج