تنوع زیستی تالاب کانی‌برازان مهاباد بی‌نظیر است


تنوع زیستی تالاب کانی‌برازان مهاباد بی‌نظیر است

به گزارش رکنا، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از تالاب کانی برازان مهاباد که با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: این...

به گزارش رکنا، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از تالاب کانی برازان مهاباد که با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: این سرمایه عظیم با تلاش مدیریت استان و همچنین محیط بانان و فعالان محیط زیستی حفظ شده است که باید از این تلاش قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد، جنبه‌های آموزشی و طبیعت گردی زیادی دارد و ما سعی داریم تا از این ظرفیت برای حضور دانش آموزان، دانشجویان و مراکز تحقیقاتی برای پژوهش‌های زیست محیطی بیش از پیش استفاده کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: در تالاب کانی برازان مهاباد، ظرفیت پرندگان مقیم و مهاجر بسیار قابل توجهی وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها و زیبایی‌ها و داشته‌های کشور را به مردم کشور معرفی کنیم.

اعتبارات خوبی برای اجرای گام دوم احیای دریاچه ارومیه دیده شده است

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه هوا و آب این منطقه با هیچ جای دیگر قابل قیاس نیست، ادامه داد: در ستاد ملی تالاب‌ها، اعتبارات خوبی برای گام دوم احیای دریاچه ارومیه و حوضه آبخیز دیده شده که امیدواریم تخصیص خوبی در این خصوص داشته باشیم.

سلاجقه همچنین از سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های مسئول به ویژه جهادکشاورزی خواست تا هر چه زودتر نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام کنند و تا پایان سال اتفاقات خوبی در این منطقه شاهد باشیم.


تنوع زیستی تالاب کانی‌برازان مهاباد بی‌نظیر است

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نزدیکترین فیلم از لاشه هلیکوپتر رییس جمهور شهید