رتکلیف شانسی دیگری به میسون گرینوود در مچستریونایتد می‌دهد؟


 رتکلیف  شانسی دیگری به  میسون گرینوود  در مچستریونایتد می‌دهد؟

سر جیم رتکلیف اشاره کرده است میسون گرینوود می‌تواند بازگشت شوکه کننده‌ای به منچستریونایتد داشته باشد.

وقت صبح-

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، به نظر می‌رسید دوران حرفه‌ای گرینوود در منچستریونایتد پس از مشکلات حقوقی‌اش در تابستان به پایان رسیده باشد.

سر جیم رتکلیف، یکی از مالکان جدید این باشگاه، اعتراف کرده است میسون گرین وود می‌تواند به منچستریونایتد بازگردد. رتکلیف به تازگی یک چهارم این باشگاه را خریداری کرده است.

گرین‌وود 22 ساله پیش از این به اتهام تعارض به عنف به دادگاه رفته بود.

یونایتد تحقیقات داخلی خود را انجام داد و با توافق دوجانبه با بازیکن به این نتیجه رسید که حرفه او باید دور از اولدترافورد ادامه یابد.

با این حال رتکلیف که سهامش در یونایتد روز سه‌شنبه مشخص شد، احتمال بازگشت گرین‌وود به این باشگاه را رد نکرد و گفت که باید بر اساس ارزش‌های باشگاه تصمیم‌گیری شود.

راتکلیف در مورد آینده گرینوود که هنوز بیش از یک سال از قراردادش با یونایتد باقی مانده است، گفت: «این یک تصمیم جدید است. شما با جوانانی سروکار دارید که همیشه در بهترین شرایط تربیت نشده‌اند، پول زیادی دارند و همیشه راهنمایی‌هایی که باید داشته باشند را ندارند. آنچه که ما باید انجام دهیم درک اثرات واقعی این اتفاق است و نه تبلیغات. سپس باید با توجه به ارزش های باشگاه، تصمیم عادلانه‌ای بگیریم. این کاری است که باید انجام دهیم و اینگونه با آن برخورد خواهیم کرد.»

منبع: www.independent.co.uk

کد خبر : ۲۲۶۸۹۵
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
0

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش