تعطیلی مدارس زنجان فردا شنبه 5 اسفند 1402؟


تعطیلی مدارس زنجان فردا شنبه 5 اسفند 1402؟

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس زنجان فردا شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس زنجان شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس زنجان فردا شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس زنجان فردا شنبه اعلام نشده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای استان از فردا کاهش می‌یابد و سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

مرتضی قدیمی افزود: وضعیت جوی استان طی امروز صاف و قسمتی ابری است و از فردا /شنبه/ سامانه بارشی جدید وارد استان می شود.

تعطیلی مدارس زنجان فردا شنبه 5 اسفند 1402؟

وی اضافه کرد: با ورود این سامامه بارشی، بارش های پراکنده ای در مناطق مختلف استان به وقوع می پیوندد و علاوه بر آن وزش باد نیز مناطق استان را در بر می گیرد.

این کارشناس ادامه داد: سرعت وزش باد نیز تدریجا افزایش می یابد و در برخی مناطق به ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته گیلوان طارم با دمای ۱۶ درجه و خیرآباد با منفی پنج درجه به ترتیب گرمترین و سردترین ایستگاه های هواشناسی استان بود.

به گفته وی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان در مدت یاد شده بین ۱۰ و منفی سه درجه بوده است.

وی یادآور شد: هم اکنون دمای فعلی شهر زنحان حدود پنج درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش داشته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستور جدید به سربازان اوکراینی: دست به بیل نزنید