خط و‌ نشان جانشین فرمانده سپاه؛ اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند


خط و‌ نشان جانشین فرمانده سپاه؛ اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت گسترده ملت در انتخابات محاسبات آمریکا و دشمنان نظام نقش برآب می‌شود.

سردار علی فدوی روز جمعه در یادواره شهدا حماسه عاشورایی والفجر ۶ و یادبود ۵۰۵ شهید شهرستان چالوس در مسجد جامع شهر با بیان اینکه بیش از چهار ماه از جنگ غزه گذشته است، اظهارداشت: ما مجاهدت مردم غزه را شاهد هستیم و شجاعت بی‌بدیل و به خصوص ایستادگی مردم یمن را می‌بینیم که به خاطر جنایات صهیونیست ها در غزه به انگلیس و آمریکا اعلام جنگ کردند و ایستادند.
وی با تاکید بر اینکه، موضوع مهم انتخابات را در پیش داریم و همگان باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش خود را به کار گرفته‌اند که حضور مردم در پای صندوق رای پرشور نباشد و مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند بنابراین لازم است همه ما پای انجام تکلیف خود بایستیم و انتخابات پر شور را رقم بزنیم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آمریکا و ایادی آن‌ها در طول ۴۵ سال از انقلاب اسلامی بارها مرتکب اشتباهات محاسباتی شده و یکی از این اشتباهات آن‌ها هشت سال جنگ علیه کشور ما بود که با حمایت صدام فکر می‌کرد در همان ابتدا می‌تواند پیروز شود اما این چنین نشد و با اراده موفق به اهداف خود نشدند.

خط و‌ نشان جانشین فرمانده سپاه؛ اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند
سردار فدوی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال اقدام فرهنگی و اقتصادی رفته است بیان کرد: در ۱۱ اسفند باید توطئه های دشمن را خفه کنیم و با حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و به ویژه آمریکا بزنیم.
سردار فدوی کار دشمن را ایجاد شک و تردید برای شرکت در انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: پیروزی همواره نصیب ملت ما خواهد شد و شهدا پشتوانه ملت ایران هستند.

استان مازندران در دفاع مقدس افزون بر۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022