وقتی این استقلالی برای همیشه ویلچرنشین شد


وقتی این استقلالی برای همیشه ویلچرنشین شد

۶ سال قبل در پنجم اسفند ماه فاجعه بسیار تلخی برای یکی از بازیکنان استقلال و به طور کلی فوتبال ایران به وقوع پیوست.

وقتی این استقلالی برای همیشه ویلچرنشین شد

به گزارش راهبرد معاصر، استقلال که پس از روی کار آمدن وینفرد شفر شرایط بهتری در لیگ هفدهم پیدا کرده و دوباره مدعی کسب عنوان قهرمانی شده بود، روز پنجم اسفند سال ۱۳۹۶ در اهواز مقابل فولاد قرار گرفت تا با شکست دادن این تیم انگیزه زیادی جهت تقابل با پرسپولیس پیدا کند.

استقلالی‌ها فولاد را بردند اما اتفاق بسیار تلخ و غم‌انگیزی داخل زمین به وقوع پیوست که هرگز از یادمان نمی‌رود. در یک نبرد هوایی میان آرمین سهرابیان و لئاندرو پادوانی، برخورد غیرعمدی شکل گرفت و مدافع برزیلی استقلال به واسطه همان ضربه دچار ضایعه نخاعی شد! در ابتدای کار کسی متوجه عمق قضیه نشده بود ولی وقتی مشخص شد که پادوانی برای همیشه از زندگی عادی و راه رفتن محروم شده تازه همه فهمیدند فاجعه از چه قرار است.

این بازیکن بارها در مصاحبه‌هایش گفت آرمین سهرابیان را به اندازه یک سر سوزن هم مقصر نمی‌داند چون اتفاق کاملا غیرعمدی بود اما به‌شدت از دست مدیران وقت باشگاه استقلال گلایه داشت و مدعی بود آن‌ها در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند. پادوانی برای همیشه از زندگی عادی محروم و محکوم به نشستن روی ویلچیر شد ولی قطعا برخی از مدیران اسبق استقلال را نیز تا آخر عمر فراموش نمی‌کند و از آن‌ها به بدی یاد خواهد کرد./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج