می دانید چرا قطبی از پیشنهاد قلعه‌نویی شگفت‌زده شد؟


می دانید چرا قطبی از پیشنهاد قلعه‌نویی شگفت‌زده شد؟

افشین قطبی از پیشنهاد ناگهانی امیر قلعه‌نویی در یک برنامه زنده تلویزیونی شگفت‌زده شده است.

به گزارش وقت صبح، صرف نظر از این‌که بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران و تیم ملی چقدر درست یا غلط است، حرف و سخن این مربی را در عالم حرفه‌ای‌گری باید جدی گرفت.

چنان که می‌دانید امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر، به صورت غیرمنتظره اعلام کرد که از قطبی می‌خواهد به تیم ملی کمک کند. او در آن مصاحبه توضیح بیش‌تری نداد اما مشخص بود تیمِ مشاوران و خود او، از قبل نام افشین قطبی را روی کاغذ آورده بودند.

حالا قطبی در مصاحبه‌ای گفته که به‌صورت رسمی هیچ‌وقت پیشنهادی به او نشده و فقط این موضوع رسانه‌ای شد؛ «کاش قلعه‌نویی با من تماس می‌گرفت و به‌صورت مستقیم با هم صحبت می‌کردیم.»

امیر قلعه‌نویی تعاریف تازه‌ای از فوتبال حرفه‌ای ارائه می‌دهد؛ ازجمله این‌که در فوتبال چرا نداریم و هر چه در قطر اتفاق افتاد ناشی از بدشانسی بود! او در کنفرانس هلسینکی شرکت می‌کند، در عربستان به دیدار مانچینی می‌رود و تصاویری از ملاقات او با آرسن ونگر منتشر می‌شود؛ عجیب است که قلعه‌نویی با این توصیفات نمی‌داند جای یک پیشنهاد مهم به افشین قطبی، در یک برنامه زنده تلویزیونی نیست و این مسئله در فوتبال حرفه‌ای دنیا، به هیچ وجه دیده نمی‌شود.

افشین قطبی احتمالا روحش هم از این پیشنهاد باخبر نبود و نمی‌دانست در برنامه فوتبال برتر، نامش مطرح می‌شود. حالا که خبرنگاران سراغ او می‌روند، چاره‌ای ندارد واقعیت را بر زبان بیاورد و بگوید که دوست داشت قلعه‌نویی در این باره مستقیما تماس می‌گرفت و پیشنهادش را ارائه می‌داد. واقعا عجیب است که چهره‌های حرفه‌ای فوتبال ایران که این روزها تیم ملی را اداره می‌کنند، موازین پیشنهاد به اعضای کادرفنی را نمی‌دانند یا اگر هم می‌دانند، آداب آن را رعایت نمی‌کنند.

البته امروز برخی سایت‌های ورزشی خبر از مذاکره قریب‌الوقوع قلعه‌نویی با قطبی پس از سفر عربستان دادند؛ اقدامی که باید منتظر نتیجه‌اش بمانیم. با این حال فراموش نمی‌کنیم منهای امیر قلعه‌نویی که تجربه دو ناکامی در جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد، افشین قطبی هم برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۰، یک ناکامی بزرگ در کارنامه‌اش ثبت شده است. البته با تعریف تازه‌ای که قلعه‌نویی از فوتبال امروز دارد، قطبی هم در تیم ملی ناکام نبود؛ بلکه فوتبال است دیگر و او هم دچار بدشانسی شده بود!

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۷۰۷۳
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی