حذف 14 نماینده تهران از لیست شانا - پایداری + اینفوگرافیک


حذف 14 نماینده تهران از لیست شانا - پایداری + اینفوگرافیک

لیست منتشرشده از سوی شورای ائتلاف و جبهه پایداری درمقایسه با لیست واحد اصولگرایان درس سال ۹۸، یازده اشتراک دارد.

حذف 14 نماینده تهران از لیست شانا - پایداری + اینفوگرافیک

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح امروز خبرگزاری اصولگرای تسنیم لیست مشترک شانا و پایداری در انتخابات را منتشر کرد. لیستی که به سرعت با واکنش سخنگوی پایداری‌ها روبرو شد و مدعی شد این لیست مورد تایید جبهه پایداری نیست. او البته این لیست را تکذیب هم نکرد.

در لیست منتشرشده از سوی شورای ائتلاف و جبهه پایداری که نشان از هم‌پیمانی قالیباف با محصولی و آقاتهرانی دارد، با فهرست نهایی اصولگرایان در تهران در انتخابات مجلس یازدهم تنها ۱۱ اشتراک دارد و مانند دور گذشته، در صدر آن محمدباقر قالیباف و مرتضی آقاتهرانی نشسته اند. ۹ نفر دیگر مشترک در لیست امسال با لیست ۹۸ عبارتند از؛ دهنوی، روح‌الامینی، قاسم‌پور، شریعتی، شریفیان، خضریان، کوثری، لاجوردی و رضوانی.

البته از میان ۳۰ نماینده مجلس فعلی تهران سیدرضا تقوی، میرسلیم و نادران کاندیدای این دور از انتخابات نشده اند. فاطمه رهبر نیز در لیست اولیه شورای ائتلاف بود که در دوران کرونا فوت کرد و محمد کوثری در انتخابات میان‌دوره‌ای جایگزین او شده بود. سیداحسان خاندوزی نیز بعد از شروع به کار دولت سیزدهم به عنوان وزیر اقتصاد از مجلس خداحافظی کرد.

زهره الهیان، مجتبی توانگر، محسن پیرهادی، مجتبی رضاخواه، سمیه رفیعی، ابوالفضل عموئی، اقبال شاکری، نظام الدین موسوی، احمد نادری، سیدمحمود نبویان، سیدعلی یزدی خواه، رضا تقی پور، بیژن نوباوه و روح الله ایزدخواه کاندیدا‌های لیست ۹۸ هستند که در لیست ۱۴۰۲ حذف شده اند. / خبرآنلاین

حذف 14 نماینده تهران از لیست شانا - پایداری + اینفوگرافیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین