هواداران نام این موتور را روی بدنشان خالکوبی می‌کنند!


هواداران نام این موتور را روی بدنشان خالکوبی می‌کنند!

هارلی دیویدسون به خاطر موتورهای قدرتمند و جاده ای خود که به لطف پیروان وفادارش افسانه ای شده اند، در سراسر جهان مشهور است، طرفدارانی که نه تنها این برند را می خرند، بلکه اغلب آن را بر روی بدن خود خالکوبی می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، قدیمی ترین باشگاه موتورسیکلت سازی هارلی به بیش از ۱۰۰ سال پیش باز می گردد، بنابراین جای تعجب نیست که این برند به اندازه کوکاکولا در اذهان عمومی هک شده است. اما آیا موتورسیکلت های آن به پای این شهرت می رسند؟

به نقل از روزیاتو، هارلی در برخی محافل موتورسواری غیرقابل اعتماد شناخته می شود، اما این دیدگاه احتمالاً ناعادلانه است. باید گفت که جدا از برخی مشکلات تعمیر و نگهداری کلی، تعمیر آن ها نسبتاً آسان است و طول عمر نسبتا بالایی دارند.

هواداران نام این موتور را روی بدنشان خالکوبی می‌کنند!

همانند بسیاری از موتورهای کلاسیک، ارتعاشات و تکانه ها به عنوان نفرین این موتورسیکلت های باکیفیت شناخته می شوند و در نتیجه آن پیچ ها شل می شوند و معضلات دیگری مانند نشت روغن ممکن است در طول زمان رخ دهد.

اما بیشتر موتورسواران از مراقبت از وسایل نقلیه خود لذت می برند و بسیاری از معضلات ذکر شده ناشی از تغییرات شخصی زیادی است که به طور گسترده ای وجود داشته و روی موتورهای استوک اصلی اضافه می شوند. در واقع، به غیر از یک دوره بین سال های ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۱، زمانی که این برند تحت مالکیت AMF بود، هارلی دیویدسون سابقه بسیار خوبی داشته است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876858

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها