آیا فردا دوشنبه 7 اسفند 1402 مدارس مشهد تعطیل است؟


آیا فردا دوشنبه 7 اسفند 1402 مدارس مشهد تعطیل است؟

بارش برف در اغلب شهرهای استان خراسان رضوی و به ویژه در مشهد ادامه دارد.با این همه فعال خبری در مورد تعطیلی مدارس مشهد منشر نشده است.

بارش برف برخی مناطق روستایی و ارتفاعات شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب استان خراسان رضوی را سپیدپوش کرد.

رییس اداره هواشناسی سبزوار روز یکشنبه به ایرنا گفت:‌ بارش برف در شهرستان های جغتای، جوین، خوشاب و ششتمد با شدت و ضعف رخ داده است و زمین را سفیدپوش کرده است و همچنین ارتفاعات شهرستان های سبزوار و داورزن نیز بارش برف گزارش شده است.

رضا صبوری اظهار کرد: بیشترین بارش برف از ایستگاه باران سنجی روستای "زرقان" در شهرستان جغتای به ارتفاع ۲۷ سانتیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش ها تا فرداشب به صورت متناوب و به طور عمده برف در منطقه غرب خراسان رضوی ادامه خواهد داشت که پیامد آن سردتر شدن هوا خواهد بود و این هفته دمای سردتر از نرمال را در منطقه خواهیم داشت.

طبق اعلام سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی از عصر جمعه وارد استان خراسان رضوی شده است که تا اواسط هفته فعال است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: جاده های شمالی و غربی استان به دلیل بارش برف لغزنده است و رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

سرهنگ حسین میش مست افزود: هم اینک در جاده های قوچان، درگز، کلات، مشهد، آزادراه شهیدشوشتری، تربت حیدریه، نیشابور، جوین، جغتای، خواف، سرولایت و فریمان معابر لغزنده و برفی است.

وی اضافه کرد: در مسیرهای جنوبی و شرقی خراسان رضوی سطح جاده ها خشک است و بارندگی وجود ندارد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: روز گذشته ۶ فقره تصادف جرحی با هشت مصدوم و ۱۲ فقره تصادف خسارتی در جاده های استان رخ داده است.

آیا فردا دوشنبه 7 اسفند 1402 مدارس مشهد تعطیل است؟

سرهنگ میش مست افزود: ترافیک نیز در جاده های خراسان رضوی عادی و روان است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی از عصر جمعه وارد خراسان رضوی شده و تا اواسط هفته فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار