امروز اولین عکس از سعید عزت اللهی د ر امارات شکار شد!


امروز اولین عکس از سعید عزت اللهی د ر امارات شکار شد!

هافبک تیم ملی ایران آماده انجام نخستین بازی برای شباب الاهلی است.

به گزارش وقت صبح، سعید عزت‌اللهی پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا ۶ بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و نمایش موثری در میانه زمین داشت، مورد توجه باشگاه شباب الاهلی قرار گرفت و مراحل انتقالش از وایله دانمارک به این تیم انجام شد تا حالا در تمرینات تیم اماراتی حضور پیدا کند و امروز احتمالا اولین بازی خود را انجام بدهد.

هافبک دفاعی تیم ملی ایران که تجربه نیم‌فصل بازی برای الغرافه قطر را دارد و پس از یک سال و نیم دوباره به حوزه خلیج فارس برگشته، در شرایطی از وایله دانمارک جدا شد که یکی از مهره‌های اصلی این تیم بود ولی پیشنهاد باشگاه شباب الاهلی امارات و پرداخت رضایت‌نامه‌اش کاری کرد تا راهی این تیم شود.

عزت اللهی پس از انجام ۱۱ بازی در فصل جاری سوپر لیگ دانمارک برای وایله و سه سال و نیم عضویت در این تیم، با روحیه‌ای بالا و چهره‌ای خندان در تمرینات شباب الاهلی امارات حضور پیدا کرده و امروز شانس بازی مقابل عجمان را دارد.

امروز اولین عکس از سعید عزت اللهی د ر امارات شکار شد!

هافبک دفاعی تیم ملی ایران که پس از جام ملت های آسیا در قطر راهی امارات شد و در تمرینات شباب الاهلی شرکت کرد، آماده انجام نخستین بازی خود در لیگ برتر این کشور است و احتمالا در ترکیب تیمش در بازی امروز مقابل عجمان که از ساعت ۱۷ آغاز می شود را دارد.

منبع: ورزش 3

کد خبر : ۲۲۷۱۱۸
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت