جشن نیمه شعبان در خاش


جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام و خاندان نبوت (ص) در حسینیه صاحب الزمان (عج) خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

جشن نیمه شعبان در خاش

به گزارش راهبرد معاصر؛ امام جمعه خاش خاش در این مراسم با گرامیداشت نیمه شعبان گفت: همه منتظران ظهور امام زمان (عج)، مشتاق ظهور ایشان بوده و بی صبرانه خود را برای تحقق این امر آماده کرده‌اند و با ظهور ایشان در سراسر دنیا شاهد برقراری عدل و عدالت باشیم.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهار کرد: در موضوع ظهور امام زمان (عج) همه اقشار امت اسلامی وحدت نظر دارند و در سایر ادیان نیز همین عقیده وجود دارد.

وی بیان کرد: همه ارادتمندان به خاندان نبوت و رسالت، اهل بیت و امام عصر در این سرزمین خواهان برچیده شدن ریشه ظلم، فساد و بی عدالتی در دنیا هستند و در ایران نیز مردم ما با خلق حماسه‌های عظیم جشن ۴۵ سالگی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه اوج دموکراسی دینی و ملی خود را به نمایش می‌گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک امام جمعه موقت و مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاش هم با تبریک نیمه شعبان گفت: انتظار فرج، ایمان و تسلیم، بصیرت و موقعیت شناسی از ویژگی‌های بارز یک منتظر واقعی است. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تتوهای خنده دار مجید واشقانی را در این تصویر ببینید!