انفجار پیک نیک در اردستان سه مصدوم برجای گذاشت


انفجار پیک نیک در اردستان سه مصدوم برجای گذاشت

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان از وقوع انفجار پیک نیک با سه مصدوم در اردستان خبر داد.

انفجار پیک نیک در اردستان سه مصدوم برجای گذاشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد مطیعی اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه، ۶ اسفندماه) خبر انفجار در منزل مسکونی به اورژانس ۱۱۵ اردستان در محله محال (سنگ سفید) اردستان دریافت شد که به محض اطلاع از وقوع این حادثه پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به چگونگی وقوع حادثه افزود: ظاهرا اهالی این مکان اقدام به پخت و پز با پیک نیک می‌کردند که پیک نیک به دلیل نقصی که داشته دچار آتش گرفتگی می‌شود. در این حین یک نفر اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش می‌کند که ناگهان پیک نیک به دلیل افزایش شعله‌های آتش منفجر می‌شود.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان با بیان اینکه بر اثر انفجار پیک نیک بخشی از خانه مسکونی دچار آتش‌سوزی، تخریب و شکستگی شیشه‌ها شده بود، تصریح کرد: همچنین در این حادثه یک مرد حدود ۶۵ ساله یک خانم ۶۰ ساله و خانم ۲۵ ساله دچار سوختگی درجه یک شدند.

مطیعی تصریح کرد: مصدومان این حادثه جهت مداوای بیشتر توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به واژگونی خودروسواری پژو پارس در محور اردستان – مهاباد گفت: این حادثه در کیلومتر ۱۵ محور مهاباد اتفاق افتاد که بر اثر آن ۵ نفر شامل دو خانم ۴۰ و ۱۳ ساله و سه آقای ۳۸، ۱۱ و ۱۴ ساله مصدوم شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان با بیان اینکه علت این حادثه بنابر اعلام کارشناسان لغزندگی جاده عنوان شده است، گفت: مصدومان این حادثه توسط ۲ آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان