برف مدارس ابتدایی سرخس را غیرحضوری کرد


برف مدارس ابتدایی سرخس را غیرحضوری کرد

فرماندار سرخس گفت: بارش برف و متعاقب آن سرمای هوا، سبب شد تمامی مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان سرخس فردا دوشنبه به صورت غیرحضوری برگزار شود.

حسن نوری‌زاده ضمن اعلام این خبراظهار کرد: با توجه به تصمیم‌گیری ستاد بحران سرخس و برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۲ فعالیت آموزشی تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستاهای شهرستان سرخس در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری است.

وی با بیان اینکه فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان «شاد» ادامه می‌یابد، افزود: فردا همچنین تمام مهدهای کودک‌ و پیش‌دبستانی‌های شهرستان تعطیل هستند.

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا دستگاه‌های خدمات رسان، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و نیروهای کادر درمان و امداد ‌و نجات شهرستان نیز در آماده‌باش کامل‌ هستند.

وی همچنین از شهروندان شهرستان کلات خواست با توجه به برودت هوا و بارش نزولات آسمانی(برف) تا حد امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت تردد ضروری در داخل جاده‌ها تجهیزات زمستانه از قبیل لباس گرم، زنجیر چرخ و...به همراه داشته باشند و باک خودرویشان پر باشد و در مسیر سفر با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم