تحقق ایران قوی با مشارکت پرشور در انتخابات


تحقق ایران قوی با مشارکت پرشور در انتخابات

مقام‌های ارشد کشورمان با بیان اینکه هرچه دولت و مجلس قوی‌تری تشکیل شود، ایران قوی‌تری شکل خواهد گرفت، گفتند: وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی همه آحاد جامعه مشارکت مقتدرانه و حضور حداکثری در انتخابات است.

تحقق ایران قوی با مشارکت پرشور در انتخابات

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ کشورمان در آستانه رخداد بزرگ ملی، یعنی برگزاری هم زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار دارد. به فرموده امام خامنه ای (حفظه الله)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مردم آذربایجان شرقی، «همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. آن کسانی که دنبال این هستند مشکلات را برطرف کنند، ترمیم کنند، بایستی به انتخابات رو کنند. راهِ درست، انتخاب است».


به باور و اعتقاد راسخ مسئولان نظام، این اطمینان وجود دارد ملت بزرگ ایران در انتخابات مهم و سرنوشت ساز کنونی نیز همانند دیگر انتخابات برگزار شده در سالیان طولانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولیت پذیری و متعهدانه برای رقم زدن پیروزی بزرگ دیگری برای انقلاب، ملت و کشور حضور خواهند یافت.

هرچه دولت و مجلس قوی‌تری تشکیل دهیم، ایران قوی‌تری شکل خواهد گرفت


علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با تأکید بر لزوم مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: همه مردم با هم ان شاءالله متحد پای صندوق های رأی حاضر شوند و مجلس قوی برای تحقق ایران قوی تشکیل دهیم.


وی با بیان اینکه یکی از انواع بازیگری فعال در صحنه‌ها مشارکت در انتخابات است، افزود: مردم کلید حل مشکلات کشور هستند و باید حس کنند به آن‌ها بها می‌دهیم و به دنبال حل مشکلات‌شان هستیم.


سخنگوی دولت در اظهاراتی عنوان کرد: دولت سیزدهم سعی کرد با بازگشت به سوی مردم و گفتمان مردم‌گرایی، حل مشکلات را دنبال کند، تلاش کرده است و کماکان بر این تلاش اصرار دارد که رشد اقتصادی را با کمک مردم محقق کند. در این زمینه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کارخانه و اصناف نیمه‌فعال و تعطیل با کمک مردم فعال شده‌اند.


بهادری جهرمی گفت: امیدواریم مردم با این نوع نگاه دولت سیزدهم جدی‌تر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، زیرا هرچه دولت و مجلس قوی‌تری تشکیل دهیم، ایران قوی‌تری شکل خواهد گرفت.


مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه نیز در گفت وگو با خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی همه آحاد جامعه مشارکت مقتدرانه و حضور حداکثری در انتخابات است.


وی افزود: رمز موفقیت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و اجرای دقیق اهداف ترسیم شده نظام در حضور حداکثری مردم در انتخابات نهفته است.


سخنگوی قوه قضائیه عنوان کرد: همه ما باید در راستای انتخاباتی منسجم، قوی و مقتدر تلاش کنیم. مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی است.


احمد وحیدی، وزیر کشور در اظهاراتی با بیان اینکه ملت ایران ۱۱ اسفند با ندای رسا بار دیگر پایمردی خود را نسبت به آرمان های انقلاب نشان خواهند داد، گفت: توجه همه دنیا به انتخابات ایران است؛ دوست و دشمن به یازدهم اسفندماه چشم دوخته‌اند. زمانی که در عرصه های مختلف شرکت می‌کنیم، دشمنان مأیوس می‌شوند. امروز ملت ما، ملت معیار است و بازیگری شجاعانه مردم را می‌طلبد.


وی افزود: وقت شناسایی دوست و دشمن است و باید گام قوی برداریم. انسان‌های نادان و خودفروخته تلاش می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند، زیرا شرکت نکردن به نفع دشمنان و گروه‌های تروریستی است.


وزیر کشور تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برای تعیین خط مشی‌های مختلف مهم است و هرچه مجلس قوی تر باشد، امکان قانون گذاری قوی‌تر می‌شود. مردم بررسی و فرد اصلح را انتخاب ‌کنند، زیرا مجلس قوی می‌تواند مشکلات داخلی و خارجی کشور را کاهش دهد.

مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی است


محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور نیز حضور مردم در انتخابات را قطعی و الزامی در راستای امنیت و پیشرفت کشور خواند و گفت:‌ حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه اقتدار کشور را به دنیا نشان می‌دهد. مردم صاحب انقلاب هستند و بدون آنها اقتدار و استمرار انقلاب معنا ندارد؛ حضور در انتخابات یکی از صحنه‌هایی است که باعث تقویت انقلاب و اقتدار آن می‌شود.


وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات برای امنیت و پیشرفت کشور الزامی است، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه ریشه و پایگاه نظام را نشان می‌دهد که باعث بازدارندگی در مقابل دشمن می شود و اقتدار کشور را به دنیا نشان می‌دهد.


علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه نیز در اظهاراتی با بیان اینکه انتخابات نهادینه کردن مردم سالاری اسلامی است، گفت: مردم با حضور در انتخابات به دنیا پیام می‌دهند که پای استقلالشان ایستاده اند، بهای استقلال را می‌دهند و با همه وجود آماده‌اند در سایه استقلال، پیشرفت ایران اسلامی را تضمین کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات جلوه‌ای از مردم‌سالاری اسلامی است و به این موضوع تحقق و عینیت می‌بخشد که مردم ایران بعد از ۴۵ سال پای استقلال خود ایستاده‌اند و بر این باورند پیشرفت در سایه استقلال، با اراده ملی و عزم جمعی شدنی است و می‌توان آن را محقق کرد.


باقری گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های تثبیت و تحکیم این گزاره راهبردی نظام و نهادینه کردن مردم سالاری اسلامی است. قاعدتاً مردم در این چارچوب و با همه توان در انتخابات مشارکت خواهند کرد تا بتوانند پایه‌های تحکیم سازندگی و پیشرفت ایران اسلامی را بنیان گذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم