جدیدترین لباس‌های زنانه و دخترانه در برنس مد


خرید لباس جدید برای بانوان همیشه یک چالش دشوار است. چالشی که حتی در برخی موارد باعث سردرگمی خانم‌ها شده، تا حدی که ممکن است قید خرید لباس نو را بزنند. ما در این مقاله با معرفی چند نمونه از جدیدترین و زیباترین لباس‌های زنانه و...

جدیدترین لباس‌های زنانه و دخترانه در برنس مد

خرید لباس جدید برای بانوان همیشه یک چالش دشوار است. چالشی که حتی در برخی موارد باعث سردرگمی خانم‌ها شده، تا حدی که ممکن است قید خرید لباس نو را بزنند. ما در این مقاله با معرفی چند نمونه از جدیدترین و زیباترین لباس‌های زنانه و دخترانه‌ای که در برنس مد وجود دارند، قصد داریم تا شما را از این سردرگمی نجات دهیم و به شما کمک کنیم تا به راحتی از این چالش عبور کنید. پس تا انتهای این مقاله هم‌راه ما باشید.

بلوز پانیدا

اولین و زیباترین لباس زنانه‌ای که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، بلوز پانیدا است. یک بلوز شیک و مجلسی و در عین حال ساده. از جنس الیزا و بسیار نرم و لطیف است. آستین آن بلند و در قسمت سرآستین، مچ‌ها کش‌دوزی شده‌اند. یقه آن به‌صورت چپ و راستی‌ست و در قسمت کمر نیز کش دارد. اگر دوست دارید در مهمانی‌ها و مجالس استایل کلاسیک داشته باشید، بی‌شک بلوز پانیدا بهترین انتخاب برای شما است. همچنین می‌توانید این بلوز را در تمامی فصول سال به تن کنید.

کت آیلین برنس

اگر به‌دنبال کتی می‌گردید که بتوان آن را در تمام فصول سال به تن کرد؛ بهترین گزینه برای شما کت آیلین است. جنس این کت پشمی جناغی‌ست. یقه آن مردانه و در قسمت داخل نیز آستر دارد. قسمت جلوی کت دو عدد جیب به‌صورت نما دوخته شده است و ظاهری بسیار شیک و ساده دارد. کتی راحت و اورسایز و مناسب برای افرادی که به استایل‌های کژوال علاقه دارند، انتخابی عالی محسوب می‌شود.

جدیدترین لباس‌های زنانه و دخترانه در برنس مد

شومیز کایرا برنس

داشتن حداقل یک لباسی که هرگز از مد نیافتد و قدیمی نشود، برای هر خانم واجب است. این دقیقا همان چیزی‌ست که به‌دنبالش هستید؛ شومیز کایرا.

یقه آن هفت و جنس آن نیز ساتن سیلک است. قواره آن آزاد و سرآستین‌ها، مچ پهن دارند. این شومیز مخصوص خانم‌های باسلیقه‌ای است که همیشه دوست دارند استایل کلاسیک داشته باشند. شما می‌توانید این شومیز را حتی در فصول سرد سال نیز به تن کنید و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید.

بلوز هانیسا

گردن کشیده‌ای دارید؟ بلوز هانیسا قطعا برای شما دوخته شده است. این بلوز یقه ایستاده دارد، و برای افرادی که گردن کشیده دارند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. جنس آن ساتن سیلک است و در قسمت جلوی یقه، بندی دارد که گره می‌خورد. یک بلوز قواره آزاد که در قسمت آستین‌ها نیز برش دارد. داشتن این بلوز برای بانوانی که به استایل کلاسیک علاقه دارند، واجب و ضروری است.

جدیدترین لباس‌های زنانه و دخترانه در برنس مد

مانتو السانا چام

جا دارد در این مقاله یکی از جدیدترین و زیباترین مانتوهای موجود در برنس مد را به شما معرفی کنیم. مانتو السانا چام، یک مانتو فری سایز و مجلسی با یقه آمریکایی است که دل هر بانوی با سلیقه‌ای را می‌برد. جنس آن ژاکارد و دارای مغزی‌دوزی سفید است. از ویژگی‌های بسیار مهم این مانتو می‌توان به مقاوم بودن در برابر چین و چروک اشاره کرد. در رابطه با شست‌وشوی آن باید بگوییم؛ همان‌طور که می‌دانید پارچه‌های ژاکارد را هم می‌توان با دست شست و هم با ماشین لباس‌شویی. اما تنها نکته در این‌باره، این است که دمای آب نباید بیش‌تر از 30 درجه سانتی‌گراد باشد.

شومیز آرتمیس برنس

شومیزهایی که یقه مردانه دارند، در زیبایی و جذابیت حرفی برای گفتن ندارند. شومیزهای آرتمیس موجود در برنس مد از جنس الیزا هستند که پارچه‌ای ریزش‌دار، دارند. از جمله تریم‌های به‌کار رفته در این شومیز، می‌توان به دیتیل گیپور در قسمت پیش و سرشانه اشاره کرد. شما می‌توانید این شومیز را در تمام فصول سال به تن کنید و با آن یک استایل کلاسیک جذاب بسازید تا چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب کنید.

شومیز تارادیس برنس

اگر به‌دنبال خرید یک شومیز گیپوری جذاب می‌گردید، بهترین گزینه برای شما شومیز تارادیس است. این شومیزها از جنس الیزا هستند که با استفاده از دیتیل گیپور در قسمت پیش و سرشانه تزئین شده‌اند. پارچه این شومیزها ریزش دارند و برای هر فصلی از سال مناسب هستند.

جدیدترین لباس‌های زنانه و دخترانه در برنس مد

ما در این مقاله جدیدترین و زیباترین لباس‌های زنانه موجود در برنس مد را به شما معرفی کردیم. اکنون نظر شما در این‌باره چیست؟ شما کدام یک از این شومیزها را می‌پسندید؟ و دوست دارید آن‌ها را چگونه ست کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مجلسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان