فرمانده کل سپاه: خدمات مرحوم «رضا خانی» الهام بخش نسل جوان ایرانی است


فرمانده کل سپاه: خدمات مرحوم «رضا خانی» الهام بخش نسل جوان ایرانی است

فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت پاسدار رشید اسلام «مرحوم حاج رضا خانی» از مبارزان انقلابی دوران ستم‌شاهی و پیشکسوتان سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

فرمانده کل سپاه: خدمات مرحوم «رضا خانی» الهام بخش نسل جوان ایرانی است

به گزارش راهبرد معاصر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت مجاهد نستوه ، پاسدار رشید اسلام "مرحوم حاج رضا خانی" از مبارزان انقلابی دوران ستم‌شاهی و پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.


متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مجاهد نستوه ، پاسدار رشید اسلام "مرحوم حاج رضا خانی" از مبارزان رشید دوران ستمشاهی و پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.


نقش آفرینی‌های ملموس و مؤثر در قامت مبارزان و فعالان چاپ و تکثیر اعلامیه‌های حضرت امام (ره) در دوران نهضت اسلامی و مبارزه با رژیم پهلوی و سپس مجاهدت‌های ماندگار و الهام بخش در مقطع تاسیس سپاه و توسعه حوزه آماد و پشتیبانی این نهاد انقلابی و مردمی و خدمت رسانی به رزمندگان اسلام و جبهه‌های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی ۸ ساله در دولت و نیروهای مسلح و سپس تلاش‌های ارزنده در حوزه عمران و مهندسی و بنیاد تعاون نیروی انتظامی و نیز هماهنگ سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به امور جانبازان انقلاب و مدیریت حوادث غیر مترقبه در نهاد ریاست جمهوری او را در زمره پاسداران پارسا و چهره‌های نافذ و خدوم برای خدمت به ملت و مملکت اسلامی ، الهام بخش نسل جوان جامعه ایرانی قرار داده است.


فقدان آن مجاهد انقلابی و خادم صدیق و بی‌ادعا را به خانواده مکرم و همرزمان و علاقه‌مندان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای بزرگ برای او رحمت واسعه و همنشینی با امیر مومنان علی بن ابیطالب علیه السلام و برای بازماندگان و عموم داغدیدگان صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌جویم.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود