سیلور: دلیلی برای فروش بیت کوین در آینده نزدیک وجود ندارد


سیلور: دلیلی برای فروش بیت کوین در آینده نزدیک وجود ندارد

مایکل سیلور، بنیانگذار شرکت مایکرواستراتژی، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اعلام کرد که هیچ دلیلی برای فروش هر یک از بیت کوین‌های خود در آینده نزدیک ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مایکل سیلور بنیان‌گذار شرکت مایکرو‌استراتژی در مصاحبه با بلومبرگ بیان کرد، تأیید صندوق‌های قابل معامله بیت کوین در بورس (ETF) رونقی است که تمام فعالان را منتفع می‌سازد. این عبارت به طور مشخص به ایده‌ای اشاره دارد که با بهبود شرایط بازار، تمام شرکت‌کنندگان از آن بهره‌مند خواهند شد.

سیلور همچنین گفت: «اگر به آنچه ETFهای بیت کوین انجام می‌دهند نگاه کنیم، متوجه می‌شویم آن‌ها سرمایه‌گذاری در بازار را تسهیل و هر روز صدها میلیون دلار سرمایه از اکوسیستم سنتی به اقتصاد دیجیتال وارد می‌کنند.»

تقاضای معوق برای ETFهای بیت کوین

رئیس مایکرو‌استراتژی اخیراً در حضور رسانه‌ها گفته است که بیش از یک دهه تقاضای معوق برای صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین وجود دارد. سیلور همچنین گفت: «از ۱۰ سال پیش افراد منتظر این نوع ETFها بودند و سرانجام، سرمایه‌گذاران اصلی قادر به دسترسی به این نوع سرمایه‌گذاری شدند و من فکر می‌کنم همین موضوع باعث جریان سرمایه به این کلاس دارایی شده است.»

رئیس مایکرواستراتژی در مورد وضعیت صنعت کریپتو، رونمایی از ETFهای بیت کوین، ارزش‌گذاری صعودی بیت کوین و برنامه‌های آینده صحبت کرد. در این مصاحبه، سیلور همچنین توضیح داد که مایکرواستراتژی قصد دارد به عنوان یک شرکت توسعه‌دهنده بیت کوین تغییر نام دهد. وی توضیح داد، تصمیم تغییر نام به دلیل موفقیت شرکت در استراتژی‌های مربوط به بیت کوین و وضعیت منحصر به فرد آن به عنوان بزرگترین دارنده بیت کوین در بورس جهان بوده است.

سیلور همچنین به برنامه‌هایی برای توسعه نرم‌افزار، تولید جریان نقدی و استفاده از بازارهای سرمایه برای جمع‌آوری بیشتر بیت کوین برای سهامداران و ترویج رشد شبکه بیت کوین اشاره کرد.

دارایی‌های BTC مایکرواستراتژی به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

سرمایه‌گذاری بیت کوین مایکرواستراتژی فراتر از ۱۰ میلیارد دلار رسیده است. مایکرواستراتژی در حالی که ارزش بیت کوین از 50 هزار دلار فراتر رفته است، بیش از ۱۹۰,۰۰۰ بیت کوین دارد. این دستاورد، اطمینان مایکرواستراتژی به چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین و کاربرد آن به عنوان یک پوشش تورمی را نشان می‌دهد.

مایکرو استراتژی از زمان ورود به بازار بیت کوین در آگوست ۲۰۲۰، سبد BTC آن به طور قابل توجهی گسترش یافته است. این شرکت حتی در برابر چالش‌های بازار نزولی در اوایل ۲۰۲۲ برخلاف تجربه کاهش درآمد و سود خود در چهارمین فصل سال نیز به افزایش دارایی‌های بیت کوینی خود ادامه داد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید