واکنش باشگاه بعثت در خصوص درگیری با تیم امید تراکتور تبریز


واکنش باشگاه بعثت در خصوص درگیری با تیم امید تراکتور تبریز

به گزارش رکنا، در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم بازیکنان تیم امید تراکتور تبریز ، روابط عمومی باشگاه بعثت بیانیه‌ای را صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است: بر اساس برنامه رسمی سازمان...

به گزارش رکنا، در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم بازیکنان تیم امید تراکتور تبریز ، روابط عمومی باشگاه بعثت بیانیه‌ای را صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

بر اساس برنامه رسمی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دوشنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۲ قرار بود در چهارچوب لیگ برتر امید کشور تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز رأس ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر بروند.

درحالی‌که ساعت ۱۳ کلیه عوامل برگزاری مسابقه اعم از نیروهای انتظامی، کادر درمان و آمبولانس، نماینده فدراسیون و داوران در ورزشگاه حاضر بودند تیم تبریزی با ادعای درگیری و دزدیده شدن لباس‌هایشان در خارج از استادیوم حاضر به بازی نشده و عدم امنیت خود را دلیل عدم حضورشان دانسته‌اند. این در حالی است که هیچ سندی مبنی بر ادعای مطروحه ارائه نشده و بر اساس تصاویر موجود و مستند اتوبوس تیم تراکتور در صحت و سلامت کامل بوده و این بازی‌های رسانه‌ای صرفاً جهت توجیه عدم حضورشان بوده است.

در ضمن طبق صورت‌جلسه رسمی نماینده فدراسیون تمام اتفاقات مطرح‌شده توسط تیم تراکتور فقط در حد ادعا بوده و هیچ سندی ارائه نشده و امنیت حاضرین در ورزشگاه و استادیوم به بالاترین شکل ممکن فراهم گردیده است.

قابل‌ذکر است نتیجه این دیدار در شرایط جدول بسیار تأثیرگذار بود و این ترفندی برای فرار از رقابت در مستطیل سبز است وگرنه کرمانشاه و مردمش همواره در مهمان‌نوازی شهره بوده و قطعاً این بازی‌های رسانه‌ای ناجوانمردانه سناریویی بیش نیست.


واکنش باشگاه بعثت در خصوص درگیری با تیم امید تراکتور تبریز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!