ساماندهی معتادان متجاهر هنوز به طور کامل انجام نشده است


رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت گفت: کارهای خوبی در این حوزه انجام شده و تا اندازه‌ای جلو رفته‌ایم اما به طور کامل ساماندهی صورت نگرفته است و در این بخش نیاز به همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها است.

ساماندهی "معتادان متجاهر" هنوز به طور کامل انجام نشده است

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز ناصر امانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گزارشی را از بازدید خود از محله امامزاده یحیی در منطقه 12 در صحن شورا ارائه خواهد کرد و در ادامه به سایر موضوعات و دستور جلسات شورا خواهیم پرداخت.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز به اعتراضات فرمانداری تهران به برخی از مصوبات شورا پرداخته خواهد شد و در ادامه نیز به دستورجلسه‌ای در ارتباط با اجازه مولدسازی به شهرداری تهران در قالب پروژه مهتاب و سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهری (اتوبوس و تاکسی) پرداخته خواهد شد.

چمران با انتقاد مجدد نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در سئول گفت: در روزهای پایانی سال شاهد برگزاری یکی دیگر از نمایشگاه‌های پرمخاطب در این محل هستیم و علی‌رغم اینکه ما در این زمینه انتقاد کرده‌ایم باز شاهدیم که آنها کار خودشان را انجام می‌دهند و به تذکرات ما گوش نمی‌دهند! قطعاً برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث ایجاد ترافیک خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با ایمن‌سازی بازار تهران گفت: شهردار منطقه 12 در زمان بررسی بودجه 1403 درخواست اعتبارات خاصی برای ایمن‌سازی بازار کرد و تا اندازه‌ای برای این مسئله پیش‌بینی شده است تا بتوانیم شاهد ایمن‌سازی بازار باشیم. البته مالکان برخی از مغازه‌ها خود دست به کار شده‌اند و اقدام به بازسازی‌، ایمن‌سازی و نوسازی مغازه‌های خود با هماهنگی سازمان میراث کرده‌اند که این کار قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در گذشته نیز ما طرح جداگانه و کاملی در ارتباط با ایمن‌سازی بازار ارائه کردیم اما با توجه به اینکه در این طرح تونل‌هایی از زیر بازار طراحی شده بود این طرح مورد قبول واقع نشده و مجددا باید طرح خاص و ویژه‌ای را برای بازار تهیه کنیم.

چمران در ارتباط با ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر در پایتخت گفت: کارهای خوبی در این حوزه انجام شده و تا اندازه‌ای جلو رفته‌ایم اما به طور کامل ساماندهی صورت نگرفته است البته در این بخش نیاز به همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها است.

وی گفت: هر جایی که مجموعه‌ها نسبت به آسیب‌های اجتماعی ورود کرده‌اند ما شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی در یکی دیگر از مناطق تهران بوده‌ایم به عنوان مثال وقتی که خاک سفید پاک و اصلاح شد معتادان در منطقه هرندی ظهور و بروز کردند وقتی هرندی ساماندهی شدند مجددا معتادان در محله فرحزاد بروز و ظهور کردند. امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها شاهد ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت باشیم./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا