قیمت طلا و سکه امروز 8 اسفند 1402 / سکه امامی در آستانه کانال 34 میلیونی قرار گرفت


قیمت طلا و سکه امروز 8 اسفند 1402 / سکه امامی در آستانه کانال 34 میلیونی قرار گرفت

قیمت طلا و سکه امروز نیز با سوخت دلار در روند صعودی بازگشایی شد. در چهارمین روز هفته تمام قطعات سکه گران شدند. قیمت هر گرم طلا در حال حاضر با کانال سه میلیونی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان فاصله دارد و سکه امامی در آستانه ورود به کانال ۳۴ میلیونی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز سه‌شنبه با لیدری دلار در روند صعودی قرار گرفت. امروز علاوه بر دلار انس جهانی طلا نیز افزایشی است و همین موضوع آتش رشد قیمت در بازار طلا و سکه را تندتر می‌کند.

قیمت طلا و سکه امروز 8 اسفند 1402 / سکه امامی در آستانه کانال 34 میلیونی قرار گرفت

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا با افزایش نزدیک به پنج دلاری با قیمت ۲۰۳۷ دلار در حال معامله است.

بیشترین افزایش قیمت، سهم سکه امامی شد

سکه امامی امروز سه‌شنبه هشتم اسفند با افزایش ۳۹۵ هزار تومانی در آستانه ورود به کانال ۳۴ میلیونی قرار دارد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۳۳ میلیون ۹۴۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد ۲۰۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۱ میلیون و ۸۲۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌سکه و ربع سکه هر یک با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۱۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله هستند. سکه گرمی افزایش ۵۰ هزار تومانی دارد و با قیمت ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان در حال معامله است.

قیمت طلا در شروع معاملات امروز با روند افزایشی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش هر مثقال طلای ۱۸ عیار افزایش ۹۲ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۲ میلیون ۵۴۸ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش ۲۰ هزار تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۸۹۷ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۸۵۸ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه روز سه‌شنبه در روند متوازنی قرار ندارد. حباب سکه‌‌ امامی ۱۷۳ هزار تومان، ربع سکه ۴۲ هزار و سکه گرمی ۲۲ هزار تومان افزایش دارد. سکه بهار ۲۳ هزار تومان و نیم‌سکه ۱۷ هزار تومان کاهش دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی