سردار سپاه به دشمنان ایران هشدار داد


سردار سپاه به دشمنان ایران هشدار داد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: هر گام و تلاشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گامی ارزشمند برای افزایش و تحکیم امنیت نیز به‌شمار می‌آید.

گردهمایی فصلی فرمانده نیروی زمینی سپاه با سران طوایف، مولوی‌ها و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان امنیتی بعد از ظهر امروز به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای قدس در زاهدان برگزار شد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در این نشست، اظهار داشت: امنیت، اساس آرامش و توسعه و پیشرفت و زیربنای زندگی و فعالیت است و از همین رو دشمن برای سلب و آسیب زدن به آن، سرمایه‌گذاری زیادی کرده است.

وی افزود: امنیت، یکی از مهمترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید و بنابراین درباره آن کاملاً حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی‌کنیم و درباره آن با هیچ کس و هیچ جریان و قدرتی تعارف نداریم.

سردار سپاه به دشمنان ایران هشدار داد

پاکپور خاطرنشان کرد: دشمن همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا با بعضی از اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم زند که استخدام و اجاره کردن عناصر و آدم‌های معلوم‌الحال و ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی نیابتی در چارچوب همین اقدامات دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: توسعه در سایه امنیت به دست می‌آید و مهم‌ترین عامل جلوگیری از توسعه، ایجاد ناامنی است که دشمنان همیشه این موضوع را دنبال می‌کنند تا در منطقه توسعه‌ای صورت نگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی