فیلم دستگیری عاملان قطعی برف شهر دزفول + جزییات


فیلم دستگیری عاملان قطعی برف شهر دزفول + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول بررسی موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در...

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول بررسی موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با برقراری گشت های هدفمند و بکارگیری تمام توان تجهیزاتی و نیروی انسانی موفق به دستگیری ۶ نفر از اعضای ۴ باند از سارقان مرتبط با سرقت های بوقوع پیوسته شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیات هایی ضربتی و جداگانه آنها را دستگیر گردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به کشف دو دستگاه خودرو و یکدستگاه موتورسیکلت بکار رفته در سرقتها، تعداد ۴ عدد قیچی سیم بر ، مقادیر زیادی سیم برق سرقتی و آلات سرقت تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بررسی های بعمل آمده پلیس به ۶۴ فقره سرقت سیم برق در سطح این شهرستان معترف شدند.

سرهنگ یاری زاده در خاتمه ضمن اشاره به سوابق کیفری متهمان و همچنین تشکیل پرونده و معرفی آنها به مراجع قضایی اظهار داشت: تامین امنیت مردم شریف دزفول خط قرمز بوده و پلیس برابر قانون با مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ، برخورد قاطع خواهد داشت.

علی رنجکش


فیلم دستگیری عاملان قطعی برف شهر دزفول + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام